NagyLaszlo90

Blacklist probléma

Kérdés

Kedves T-Online rendszergazdák,

Már lassan november eleje óta ha nem régebben, felkerültünk az egyik spam blacklistre és azóta nem kerültünk le róla.

mx.t-online.hu
Remote Server returned '554 4.7.1 <mx.t-online.hu #4.7.1 smtp; 421 4.7.1 <mail.nordtelekom.hu[80.253.180.10]>: Client host rejected: Access denied due to massive spamming (20181112)>


Az mx.t-online -ra küldött levelek 5 nap késéssel küldi vissza a mailer daemon, hogy nem sikerült kézbesíteni (üzelti leveleknél az nagyon sok), illetve az ügyfeleink akik mx.t-online.hu-sok, nem tudnak nekünk levelet küldeni, és nem kapnak semmilyen vissza levelet, hogy a mailjük nem ment el.

Mi a nordtelekomnál vagyunk mint levelező szolgáltató, de a mail.schrack-seconet.hu-n van a mi levelezésünk.

Meg szeretném kérni önöket, hogy erről a blacklistről lehetőség szerint szedjenek le minket.

Illetve további információt szeretnék kérni, hogy hogyan működik a Blacklist amire felkerülünk. A Legtöbb Blacklist 12-24 óránként frissíti magát és egy pár nap alatt újra működik a levelezés, és a mailer daemon rögtön visszadobja a problémát. Önöknél már elég sok ideje rajta vagyunk a listán, és 5 nap mire megjön a vissza mail, hogy nem ment el valami.

Segítségüket előre is köszönöm!

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: NagyLaszlo90

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Elnézést, hogy beleszólok (ez a standard felütésem), de szerintem teljesen fölösleges.

421 4.7.1 <mail.nordtelekom.hu[80.253.180.10]>: Client host rejected: Access denied due to massive spamming (20181112)>

vagyis a nordtelekom.hu írta a fenti üzenetet, így velük kell megbeszélni, nem a nagylilapacával. Amúgy előtte érdemes körbenézni, hogy minden oké-e. Ezen túl pedig nicsolyan, hogy „Legtöbb Blacklist”: van ami 4 óra alatt expire-ol és van, ami 4 év alatt. Amúgy az üzenet alapján ez kézi tiltás a nordtelecomnál.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi a segítséget, a postot egy régebbi (Januári) általam talált post miatt írtam, amiben egy ugyan ilyen mx-es blacklist levételét kérte valaki, és ez meg is történt egy "root" nevű rendszergazda által.

Az egyetlen e-mail cím amit találtunk az a postmaster@t-online.hu, amit a t-online dns checker meg is említ, ha bármi problémánk van az mx.t-online.hu-s levelezéssel ide lehet írni.

A Segítséget nagyon köszönöm, megpróbálunk majd az abuse@telekom.hu-ra  írni egy levelet valami külső fiókból.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @NagyLaszlo90, a fórumon javarészt ügyfelek vagyunk, így csak egy tippet adhatok. a múltkor az egyik tagtársunknak az abuse@telekom.hu címen segítettek (valami technikai cím, nem levelezgetnek, "csak" megoldják)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most