Dr Razz

Sagecom F@st 5655V2 + analóg tone-os telefon Avena 245 probléma

Kérdés

Sziasztok,

 

Tárgyi telefonról (Avena 245) nem tudok hívást indítani mert foglaltat jelez, fogadni igen. Más Panasonic típussal nincs gond, írtam a Sagemcom-nak, a válaszuk:

Go in the Phone setting and Try to disable the tone waiting for dialing. --> hol van ez  a menu? Gondolom rejtett, hogyan lehet előhívni?

köszi,

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Sziasztok!

Én a következő hibajelenségeket tapasztalom Sagemcom 5655V2 AC MT típusú eszközzel.
Vezetékes telefon szolgáltatás esetében néhány alkalommal esténként
  a tárcsahang szakadozik. Bejövő hívásnál előfordult hogy a hívó fél foglalt hangjelzést hallott, miközben a vonal szabad volt, mobil telefonon hívtak hogy nem tudnak bennünket vezetékes telefonon.
Kimenő hívásnál is volt ilyen jelenség. Hívószám kijelzés szolgáltatásnál sikeres bejövő hívás esetén van hogy jelenik meg a bejövő hívás száma, annak ellenére, hogy a hívó félnél a hívószám elküldés engedélyezve van. A telefon kijelzőjén ilyenkor hívószám helyett Error üzenetet ír ki a készülék. A telefonban ilyenkor hallható hangok felvételre kerültek, amit mellékelek (001, 002 M4a fájlok) http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=14d63d6c11239c6c1f1e8c0d0a4be997
A hibát jeleztük
. Közben a digitális elosztó is újra lett indítva. Másnap a szerelő helyszínre kijött, készségesen átvizsgálta a lakáson belüli hálózatot, de lakáson belül hibát nem talált. A vizsgálat időpontjában probléma nélkül működött a vezetékes telefon szolgáltatás.
A hibajelenség este ismételten előjött, és  később arra jöttem rá, hogy a telefon szolgáltatásokkal kapcsolatos problémák akkor jelentkeznek, mikor a digitális elosztóra vezetékesen és wifi hálózatra több otthoni eszköz is rácsatlakozik.

Az internet szolgáltatással kapcsolatosan időszakosan előfordul hogy a számítógépen az elosztóra Ethernet kábelen kb. 10 méter hosszúságba 1Gbps sebességgel, megesik hogy a hálózati kapcsolatot jelző ikonnál rövid időre felkiáltó jel jelenik meg, ilyenkor a gépen rövid időre az internet kapcsolat is megszűnik. A digitális elosztón található ledek világítanak megszokott módon.
A mérhető sebességekkel kapcsolatosan a következőket tapasztalom: az optikai hálózat bekötése után kb 2 hétig stabilan mérhető volt 950 Mbps sebesség, ami mostanság lecsökkenni látszik főleg esti időszakokban. Mérésre speedtest.net oldalon Telekom szerver van használva vezetékes szabványos Ethernet csatlakozáson, a mérés idejére háttér adatforgalom, wifi leállításra került. Méréssel kapcsolatos képek mellékelve! (1. kép Bekötés után mért sebesség érték.
 2. kép jelenleg mérhető sebesség érték Telekom szerveren).

 A telefonnal kapcsolatos problémákra többen is panaszkodnak a környékünkről a probléma nem egyedi, illetve erről a típusú digitális elosztóról internetes fórumokon sem írnak jó dolgokat. Sokan nem merik jelezni a tapasztalt problémákat!
A fent leírt hibák háttere központi, vagy digitális elosztó szoftver alapú probléma, ezen a helyszínre kiküldött munkatársuk minden igyekezete ellenére nem tud segíteni.
A komolyabb problémák észlelésekor a digitális elosztó ki és visszakapcsolása időszakosan csökkenti a problémát.
Időszaktól függően akár napi több alkalommal is sor kerülhet a
  digitális elosztó újraindítására, az lenne a kérdésem, hogy a sok újraindítás miatt nem fog lecsökkenni a kapcsolat sebessége?

Nagyobb megbízhatóságot várnék ettől a legmodernebbnek nevezett csúcs technológiától!

1. kép Bekötés utánni sebesség érték kb. 2 hétig.jpg

2. kép Jelenleg mérhető sebességértékek Telekom szerverrel.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@blaszlo

Van IPTV is?
A rácsatlakozott eszközök csak interneteznek vagy egymás között is nagy adatforgalmat bonyolítanak?

Különösen IPTV mellett a Sagemcom nem szereti a nagy helyi adatforgalmat rajta keresztül.
Néhány GB másolása közben is fura dolgokat képes művelni.
Ha van ilyen, akkor szét kellene választani.
A Sagemcom-ot csak az IPTV-re és az Internetre használni.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
6 perce, Kalimera írta:

@blaszlo

Van IPTV is?
A rácsatlakozott eszközök csak interneteznek vagy egymás között is nagy adatforgalmat bonyolítanak?

Különösen IPTV mellett a Sagemcom nem szereti a nagy helyi adatforgalmat rajta keresztül.
Néhány GB másolása közben is fura dolgokat képes művelni.
Ha van ilyen, akkor szét kellene választani.
A Sagemcom-ot csak az IPTV-re és az Internetre használni.
 

Nincs ip tv! Csak 1000/1000 internet, és telefon van!
Az eszközök között csak internetes adatforgalom van.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: ‎2018‎.‎12‎.‎28‎. at 9:49, blaszlo írta:

Sziasztok!

Én a következő hibajelenségeket tapasztalom Sagemcom 5655V2 AC MT típusú eszközzel.
Vezetékes telefon szolgáltatás esetében néhány alkalommal esténként
  a tárcsahang szakadozik. Bejövő hívásnál előfordult hogy a hívó fél foglalt hangjelzést hallott, miközben a vonal szabad volt, mobil telefonon hívtak hogy nem tudnak bennünket vezetékes telefonon.
Kimenő hívásnál is volt ilyen jelenség. Hívószám kijelzés szolgáltatásnál sikeres bejövő hívás esetén van hogy jelenik meg a bejövő hívás száma, annak ellenére, hogy a hívó félnél a hívószám elküldés engedélyezve van. A telefon kijelzőjén ilyenkor hívószám helyett Error üzenetet ír ki a készülék. A telefonban ilyenkor hallható hangok felvételre kerültek, amit mellékelek (001, 002 M4a fájlok) http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=14d63d6c11239c6c1f1e8c0d0a4be997
A hibát jeleztük
. Közben a digitális elosztó is újra lett indítva. Másnap a szerelő helyszínre kijött, készségesen átvizsgálta a lakáson belüli hálózatot, de lakáson belül hibát nem talált. A vizsgálat időpontjában probléma nélkül működött a vezetékes telefon szolgáltatás.
A hibajelenség este ismételten előjött, és  később arra jöttem rá, hogy a telefon szolgáltatásokkal kapcsolatos problémák akkor jelentkeznek, mikor a digitális elosztóra vezetékesen és wifi hálózatra több otthoni eszköz is rácsatlakozik.

Az internet szolgáltatással kapcsolatosan időszakosan előfordul hogy a számítógépen az elosztóra Ethernet kábelen kb. 10 méter hosszúságba 1Gbps sebességgel, megesik hogy a hálózati kapcsolatot jelző ikonnál rövid időre felkiáltó jel jelenik meg, ilyenkor a gépen rövid időre az internet kapcsolat is megszűnik. A digitális elosztón található ledek világítanak megszokott módon.
A mérhető sebességekkel kapcsolatosan a következőket tapasztalom: az optikai hálózat bekötése után kb 2 hétig stabilan mérhető volt 950 Mbps sebesség, ami mostanság lecsökkenni látszik főleg esti időszakokban. Mérésre speedtest.net oldalon Telekom szerver van használva vezetékes szabványos Ethernet csatlakozáson, a mérés idejére háttér adatforgalom, wifi leállításra került. Méréssel kapcsolatos képek mellékelve! (1. kép Bekötés után mért sebesség érték.
 2. kép jelenleg mérhető sebesség érték Telekom szerveren).

 A telefonnal kapcsolatos problémákra többen is panaszkodnak a környékünkről a probléma nem egyedi, illetve erről a típusú digitális elosztóról internetes fórumokon sem írnak jó dolgokat. Sokan nem merik jelezni a tapasztalt problémákat!
A fent leírt hibák háttere központi, vagy digitális elosztó szoftver alapú probléma, ezen a helyszínre kiküldött munkatársuk minden igyekezete ellenére nem tud segíteni.
A komolyabb problémák észlelésekor a digitális elosztó ki és visszakapcsolása időszakosan csökkenti a problémát.
Időszaktól függően akár napi több alkalommal is sor kerülhet a
  digitális elosztó újraindítására, az lenne a kérdésem, hogy a sok újraindítás miatt nem fog lecsökkenni a kapcsolat sebessége?

Nagyobb megbízhatóságot várnék ettől a legmodernebbnek nevezett csúcs technológiától!

1. kép Bekötés utánni sebesség érték kb. 2 hétig.jpg

2. kép Jelenleg mérhető sebességértékek Telekom szerverrel.jpg

A telefon kagyló felemelt állapotában a hívófélnek kicsörög jelzést jelez, a telefon  a hívott félnél nem csörög ki, még akkor sem ha közbe  a telefonkagyló visszahelyezésre kerül. Ilyen esetben foglalt jelzést kellene normál esetben hallani a hívó félnek, nem pedig kicsörgést!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most