blaszlo

Tag
  • Tartalmak

    21
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

blaszlo a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag

Profil megtekintések

183 profilmegtekintés
  1. Köszönöm a tanácsokat! Bejelentem majd hibára.
  2. Lényegében mindegyik eszközt a Digitális elosztóhoz csatlakozik kizárólag internet elérésre használjuk. Igaz
  3. A szerelő nem cserélte ki még egyszer sem az eszközt, szoftver hibára fogták a problémákat És lezárták a hibát, hogy nem találtak meghibásodást.
  4. Csak telefon és internet szolgáltatásunk van. Ezek után IPTV- szolgáltatással tuti nem egészítem ki. Akinek van a környezetemben arra panaszkodik hogy időnként megakad és kockásodik a kép. Az eszközre 2db PC van LAN kábellel kötve, és WIFI-n csatlakozik 2,4 Ghz-en maximum 3db eszköz. A gépeken helyi hálózat nincs bekonfigurálva. Tablet, mobiltelefon és PC közötti adatcserét USB adatkábelen oldom meg ha szükséges.
  5. A digitális elosztót kipróbáltam másik DC 12V 2A -es tápegységgel is, a hibajelenség ugyanaz. Az eredeti tápegység is stabilan tartja a DC 12V-ot, pontosan 12,11V-ot mutatott a műszer. A konnektorba 232 V feszültség mérhető, villanyszerelő átvizsgálta a villamos hálózatot, hurokimpedanciát is mért, villamos hálózatban nem talált rendellenességet. Telefon készüléket is cseréltünk, a hiba továbbra is fennáll. A Telekom szerelője kb. 2 hónap alatt 4 alkalommal járt nálunk, de azt mondta, hogy országos probléma van ezekkel az eszközökkel, nem tartotta szükségesnek az eszköz cseréjét sem. A hibajegy lezárásra került és kiküldték az SMS-t hogy a Telekom hálózatában nem találtak hibát. Nem értem ha tényleg szoftver hiba miért nem tudja a szerelő felsőbb körökbe továbbküldeni a hibamegoldásra, ha nem lakáson belüli problémáról van szó.
  6. Én a következő hibajelenségeket tapasztalom Sagemcom 5655V2 AC MT típusú eszközzel. Vezetékes telefon szolgáltatás esetében néhány alkalommal esténként a tárcsahang szakadozik. Bejövő hívásnál előfordult hogy a hívó fél foglalt hangjelzést hallott, miközben a vonal szabad volt, mobil telefonon hívtak hogy nem tudnak bennünket vezetékes telefonon. Kimenő hívásnál is volt ilyen jelenség. Hívószám kijelzés szolgáltatásnál sikeres bejövő hívás esetén van hogy jelenik meg a bejövő hívás száma, annak ellenére, hogy a hívó félnél a hívószám elküldés engedélyezve van. A telefon kijelzőjén ilyenkor hívószám helyett Error üzenetet ír ki a készülék. A telefonban ilyenkor hallható hangok felvételre kerültek, amit mellékelek (001, 002 M4a fájlok) http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=14d63d6c11239c6c1f1e8c0d0a4be997 A hibát jeleztük. Közben a digitális elosztó is újra lett indítva. Másnap a szerelő helyszínre kijött, készségesen átvizsgálta a lakáson belüli hálózatot, de lakáson belül hibát nem talált. A vizsgálat időpontjában probléma nélkül működött a vezetékes telefon szolgáltatás. A hibajelenség este ismételten előjött, és később arra jöttem rá, hogy a telefon szolgáltatásokkal kapcsolatos problémák akkor jelentkeznek, mikor a digitális elosztóra vezetékesen és wifi hálózatra több otthoni eszköz is rácsatlakozik. A telefon kagyló felemelt állapotában a hívófélnek kicsörög jelzést jelez, a telefon a hívott félnél nem csörög ki, még akkor sem ha közbe a telefonkagyló visszahelyezésre kerül. Ilyen esetben foglalt jelzést kellene normál esetben hallani a hívó félnek, nem pedig kicsörgést! Az internet szolgáltatással kapcsolatosan időszakosan előfordul hogy a számítógépen az elosztóra Ethernet kábelen kb. 10 méter hosszúságba 1Gbps sebességgel, megesik hogy a hálózati kapcsolatot jelző ikonnál rövid időre felkiáltó jel jelenik meg, ilyenkor a gépen rövid időre az internet kapcsolat is megszűnik. A digitális elosztón található ledek világítanak megszokott módon. A mérhető sebességekkel kapcsolatosan a következőket tapasztalom: az optikai hálózat bekötése után kb 2 hétig stabilan mérhető volt 950 Mbps sebesség, ami mostanság lecsökkenni látszik főleg esti időszakokban. Mérésre speedtest.net oldalon Telekom szerver van használva vezetékes szabványos Ethernet csatlakozáson, a mérés idejére háttér adatforgalom, wifi leállításra került. Méréssel kapcsolatos képek mellékelve! (1. kép Bekötés után mért sebesség érték. 2. kép jelenleg mérhető sebesség érték Telekom szerveren). A telefonnal kapcsolatos problémákra többen is panaszkodnak a környékünkről a probléma nem egyedi, illetve erről a típusú digitális elosztóról internetes fórumokon sem írnak jó dolgokat. Sokan nem merik jelezni a tapasztalt problémákat! A fent leírt hibák háttere központi, vagy digitális elosztó szoftver alapú probléma, ezen a helyszínre kiküldött munkatársuk minden igyekezete ellenére nem tud segíteni. A komolyabb problémák észlelésekor a digitális elosztó ki és visszakapcsolása időszakosan csökkenti a problémát. Időszaktól függően akár napi több alkalommal is sor kerülhet a digitális elosztó újraindítására.
  7. Köszönöm! Akkor valószínű, hogy a Sagemcom F@st 5655v2 AC MT típusú eszköz okozza a problémákat!
  8. Üdvözlet! Igen minuszban van, elnézést elfelejtettem elé írni! Jelenlegi értékek: TX Optical Power: 3,378 RX Optical Power: -22,218 Working Voltage: 3252.6 mV Bias Current: 12.5 mA Working Temperature: 36,23 C
  9. Sziasztok! Sagemcom F@st 5655v2 AC MT típusú eszközzel nyujtott szolgáltatásokkal elég sok problémánk van beüzemelés óta. A hibák jelzésre kerültek az ügyfélszolgálat felé. A helyszínre kiküldött szerelő szerint szoftver hiba van ezekkel az eszközökkel, és mondta hogy ő ezen nem tud segíteni, eszköz cseréjének sem látta értelmét. A hibajegyet lezárta és kiküldték az SMS értesítést hogy nem találtak hibát, a hiba fennállása ellenére is. Problémát okozhat az a hálózatban, hogy nálam az Optical Module Rx Power (dBm) értéke 21-22 között van, a többi szomszédnál és az utában ez az érték 17-18 között van. Megjegyzem hogy a telefonközpont ahova szemmel láthatóan összefutnak az optikai légkábelek 2 házzal arrébb kb. 100 méterre van. Ezt a felvetést is megemlítettem, de azt mondták ez értékhatáron belül van. Szolgáltatásban nem okozhat problémát, hogy nálam így eltérnek az értékek?
  10. A telefon kagyló felemelt állapotában a hívófélnek kicsörög jelzést jelez, a telefon a hívott félnél nem csörög ki, még akkor sem ha közbe a telefonkagyló visszahelyezésre kerül. Ilyen esetben foglalt jelzést kellene normál esetben hallani a hívó félnek, nem pedig kicsörgést!
  11. Nincs ip tv! Csak 1000/1000 internet, és telefon van! Az eszközök között csak internetes adatforgalom van.
  12. Sziasztok! Én a következő hibajelenségeket tapasztalom Sagemcom 5655V2 AC MT típusú eszközzel. Vezetékes telefon szolgáltatás esetében néhány alkalommal esténként a tárcsahang szakadozik. Bejövő hívásnál előfordult hogy a hívó fél foglalt hangjelzést hallott, miközben a vonal szabad volt, mobil telefonon hívtak hogy nem tudnak bennünket vezetékes telefonon. Kimenő hívásnál is volt ilyen jelenség. Hívószám kijelzés szolgáltatásnál sikeres bejövő hívás esetén van hogy jelenik meg a bejövő hívás száma, annak ellenére, hogy a hívó félnél a hívószám elküldés engedélyezve van. A telefon kijelzőjén ilyenkor hívószám helyett Error üzenetet ír ki a készülék. A telefonban ilyenkor hallható hangok felvételre kerültek, amit mellékelek (001, 002 M4a fájlok) http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=14d63d6c11239c6c1f1e8c0d0a4be997 A hibát jeleztük. Közben a digitális elosztó is újra lett indítva. Másnap a szerelő helyszínre kijött, készségesen átvizsgálta a lakáson belüli hálózatot, de lakáson belül hibát nem talált. A vizsgálat időpontjában probléma nélkül működött a vezetékes telefon szolgáltatás. A hibajelenség este ismételten előjött, és később arra jöttem rá, hogy a telefon szolgáltatásokkal kapcsolatos problémák akkor jelentkeznek, mikor a digitális elosztóra vezetékesen és wifi hálózatra több otthoni eszköz is rácsatlakozik. Az internet szolgáltatással kapcsolatosan időszakosan előfordul hogy a számítógépen az elosztóra Ethernet kábelen kb. 10 méter hosszúságba 1Gbps sebességgel, megesik hogy a hálózati kapcsolatot jelző ikonnál rövid időre felkiáltó jel jelenik meg, ilyenkor a gépen rövid időre az internet kapcsolat is megszűnik. A digitális elosztón található ledek világítanak megszokott módon. A mérhető sebességekkel kapcsolatosan a következőket tapasztalom: az optikai hálózat bekötése után kb 2 hétig stabilan mérhető volt 950 Mbps sebesség, ami mostanság lecsökkenni látszik főleg esti időszakokban. Mérésre speedtest.net oldalon Telekom szerver van használva vezetékes szabványos Ethernet csatlakozáson, a mérés idejére háttér adatforgalom, wifi leállításra került. Méréssel kapcsolatos képek mellékelve! (1. kép Bekötés után mért sebesség érték. 2. kép jelenleg mérhető sebesség érték Telekom szerveren). A telefonnal kapcsolatos problémákra többen is panaszkodnak a környékünkről a probléma nem egyedi, illetve erről a típusú digitális elosztóról internetes fórumokon sem írnak jó dolgokat. Sokan nem merik jelezni a tapasztalt problémákat! A fent leírt hibák háttere központi, vagy digitális elosztó szoftver alapú probléma, ezen a helyszínre kiküldött munkatársuk minden igyekezete ellenére nem tud segíteni. A komolyabb problémák észlelésekor a digitális elosztó ki és visszakapcsolása időszakosan csökkenti a problémát. Időszaktól függően akár napi több alkalommal is sor kerülhet a digitális elosztó újraindítására, az lenne a kérdésem, hogy a sok újraindítás miatt nem fog lecsökkenni a kapcsolat sebessége? Nagyobb megbízhatóságot várnék ettől a legmodernebbnek nevezett csúcs technológiától!
  13. Igen egy másik készülékkel de azon tárcsahang helyett foglalt jelzést ad. A vonal az 1. es portra van felprogramozva.
  14. Köszönöm a választ! Megint bejelentem hibára! A környékünkön sokan panaszkodnak erre a digitális telefon használata közben tapasztalható hibajelenségre, ami az esti órákban erősödik fel. Erős a gyanúm hogy, nem egyedi problémáról van szó.
  15. Sziasztok! Olyan észrevételem lenne, hogy bekötötték az optikai hálózatot 1000/1000 internet csomaggal Sagemcom F@st 5655v2 AC eszközzel , van még mellette digitális telefon vonal is. Bekötés után elég jónak mondható sebességeket sikerült mérni utp kábeles csatlakozáson bekötés után kb 2 hétig. Lásd 1.kép Ez a sebesség mára lecsökkent, a mérésre használt számítógépen nem történt módosítás, háttér programok mérés idejére leállítva. Lásd 2. kép A Telekom ügyfélszolgálatát kérdeztem erről, ahol vonalvizsgálat lefuttatása után azt mondták, hogy ez részükről a kapcsolt rendben van, a garantált érték biztosítva van, így nem veszik fel hibára. Lakáson belül vezetékes problémát nem találtam, másik számítógép, másik porton, másik rövid kábelen is kb. ezt a sebességértéket hozza. A múlt heti szeles időjárásban ingadozott az áramszolgáltatás, az eszköz sokszor újraindult, és a sebesség csökkenési probléma is utána lett észrevéve. Az lenne a kérdésem hogy mi lehet a gond? Hogyan lehetne visszaállítani azt a sebességet amiért magasabb havidíjat fizetek? Válaszokat előre is köszönöm!