NWPerfGuy

Telekom IPv6

Kérdés

Sziasztok!

Ha a Telekom oldalán rákeresek akkor hivatalosan az IPv6 támogatott:

  https://www.telekom.hu/rolunk/ipv6/mit_kinal_a_magyar_telekom

De ha megnézem a PPPoE kommunikációt akkor az IPV6CP konfigurációs kérelemre nem hogy Ack-ot de még csak csak egy Nak-ot sem kapok mintha azt sem tudná a másik oldal mit akar a PPPoE kliensem. Budapest XI.-kerben vagyok, üvegen, egy HG8245H GPON egységgel. Nem tudja valaki, hogy pontosan mi a helyzet az IPv6-al a telekom hálózatán? Nekem olyan érzésem van, hogy ha gond van egy adott felhasználónál akkor az adott nagyobb területen egyszerűen letiltják, akkor is ha az más felhasználókat is érint.

Köszi,

Zoli

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

13 válasz erre a kérdésre

2 órája, btz írta:

Nem hallottam még erről, hogy ne támogatná, de nem elképzelhetetlen. 

Levélbe ezt válaszolták!

Telefonos megkeresésre meg azt mondták, hogy az IPTV szolgáltatás miatt nem kapcsolják be, mert utána akadozni fognak az adások.
Előbb utóbb majd eljut mindenhova.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
8 órája, blaszlo írta:

Nekem ezt válaszolták levélben történő megkeresésre:

KEDVES Ügyfelünk!

A nekünk írt levelével kapcsolatosan szeretnénk választ adni,  jelenleg egy Fast5655v2AC HGW készülékkel rendelkezik , ami még nem támogatja az IPV6 dual-stack opciót. Az , hogy mikor válik elérhetővé ez az opció erre a készülékre , sajnos még most nem tudható. További kérdéssel kapcsolatban , keresse a 1414-es központi számunkat.

Figyelmébe ajánljuk a Gyakori kérdéseket, ahol a legtöbb kérdésére választ találhat (pl. ügyintézés, megrendelés, készülék- és műszaki beállítások, elektronikus számla, kedvezmények témakörökben), valamint a szolgáltatásainkkal kapcsolatos problémák megoldásában segítséget nyújtó, általános hibaelhárítási segédletünket.

Üdvözlettel:

 

Nem hallottam még erről, hogy ne támogatná, de nem elképzelhetetlen. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nekem ezt válaszolták levélben történő megkeresésre:

KEDVES Ügyfelünk!

A nekünk írt levelével kapcsolatosan szeretnénk választ adni,  jelenleg egy Fast5655v2AC HGW készülékkel rendelkezik , ami még nem támogatja az IPV6 dual-stack opciót. Az , hogy mikor válik elérhetővé ez az opció erre a készülékre , sajnos még most nem tudható. További kérdéssel kapcsolatban , keresse a 1414-es központi számunkat.

Figyelmébe ajánljuk a Gyakori kérdéseket, ahol a legtöbb kérdésére választ találhat (pl. ügyintézés, megrendelés, készülék- és műszaki beállítások, elektronikus számla, kedvezmények témakörökben), valamint a szolgáltatásainkkal kapcsolatos problémák megoldásában segítséget nyújtó, általános hibaelhárítási segédletünket.

Üdvözlettel:

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2019. 12. 17. at 11:00, NWPerfGuy írta:

Meglett a megoldás :D Minden előfizetéshez tartozik egy alapértelmezett beállítás ami alapján vagy engedélyezve van az IPv6 vagy nem. Ha pl. bármilyen változás történik az előfizetői csomagban az visszaállíthatja ezt az alapértelmezettre. Ha valamilyen technikai ok miatt vagy csomagváltozás miatt ez megtörténik akkor a 1414-en keresztül lehet kérni ennek az átállítását. Mondjuk nekem ez elsőre nem sikerült és nem is vagyok egy verbális típus de ez tűnik az egyetlen járható útnak.

Örülök, hogy megoldódott.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2019. december 17. at 11:00, NWPerfGuy írta:

Meglett a megoldás :D Minden előfizetéshez tartozik egy alapértelmezett beállítás ami alapján vagy engedélyezve van az IPv6 vagy nem. Ha pl. bármilyen változás történik az előfizetői csomagban az visszaállíthatja ezt az alapértelmezettre. Ha valamilyen technikai ok miatt vagy csomagváltozás miatt ez megtörténik akkor a 1414-en keresztül lehet kérni ennek az átállítását. Mondjuk nekem ez elsőre nem sikerült és nem is vagyok egy verbális típus de ez tűnik az egyetlen járható útnak.

Magához a hálozati eszközhöz létezik a konfigurációs fájl. Ha csomagot vált valaki vagy cserélik a hálózati eszközt, akkor ahhoz alapértelmezésként egy defalult konfigurációs állomány tartozik. Ezért van, amit írtál.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Meglett a megoldás :D Minden előfizetéshez tartozik egy alapértelmezett beállítás ami alapján vagy engedélyezve van az IPv6 vagy nem. Ha pl. bármilyen változás történik az előfizetői csomagban az visszaállíthatja ezt az alapértelmezettre. Ha valamilyen technikai ok miatt vagy csomagváltozás miatt ez megtörténik akkor a 1414-en keresztül lehet kérni ennek az átállítását. Mondjuk nekem ez elsőre nem sikerült és nem is vagyok egy verbális típus de ez tűnik az egyetlen járható útnak.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: NWPerfGuy

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azért én inkább preferálnám a nativ megoldást. Amikor még működött (március, április környéke) a teljes forgalmam 90%-a IPv6-on ment, mivel a Google, YouTube, Netflix, mind azt használta és nem volt olyan gép vagy mobiltelefon (Android és iPhone) ami ne tudta volna a családban. Egyedül annyi gondom volt, hogy az OpenWRT nem tudta szoftveresen kiroute-olni a Gigabites Internet kapcsolatot IPv6-on de már az sem lenne gond mert az x86-os verziót ráraktam egy J3455-ös gépre.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
22 órája, NWPerfGuy írta:

Hát nekem a HG8245H beállításai alapján úgy tűnik, hogy az IPTV a 34-es VLAN-ban van az Internet elérés meg a 32-esben, ráadásul ha saját router-ed van akkor egy PPPoE tunnelben megy az IPv6, szóval engem nem győzne meg :)

Zoli

Hát akkor maradt a jó őreg terredo.

 

"%SystemRoot%\System32\NETSH.EXE" interface ipv6 set teredo client win10.ipv6.microsoft.com 3600 3544



 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát nekem a HG8245H beállításai alapján úgy tűnik, hogy az IPTV a 34-es VLAN-ban van az Internet elérés meg a 32-esben, ráadásul ha saját router-ed van akkor egy PPPoE tunnelben megy az IPv6, szóval engem nem győzne meg :)

Zoli

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Már én is érdeklődtem az IPv6 bekapcsolása ügyében Sagemcom 5655V2 optikai eszközöm van. A szakértő akit kapcsoltak hosszas várakoztatás után, azt mondta, hogy nem javasolja jelenleg a bekapcsolást, mert IPTV szolgáltatás is van, amibe zavart okozhat ha bekapcsolásra kerül az IPV6.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@NWPerfGuy

Előfordulhat hogy van valami technikai akadálya, ezért nem tudják visszakapcsolni. Lehet, hogy területet érintő probléma. Ha tudsz mondani egy címet privátban, esetleg tudok kérdezősködni, hogy van e valami térséget érintő IPv6 probléma

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia,

Köszi, nem tudtam hogy pontosan hogyan működik a dolog a szolgáltató oldaláról. Még Júniusban felhívtam őket és beszéltem a problémáról egy hölggyel aki nagyon kedves és segítőkész volt, mindent megtett hogy a probléma megoldódjon, még kapcsolt olyan munkatársakat is akik technikai támogatást nyújtanak de valahogy nem sikerült megoldani a dolgot akkor. Megpróbálom mégegyszer, mert azt hittem arról van szó, hogy nem kapcsolhatják vissza.

Köszi,

Zoli

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! 

Ki lehet kapcsolni egyénileg bárkinél vagy akár olyan is lehet, hogy területileg kikapcsolják. 

Hívd fel a 1414-et. Amennyiben nincs akadálya a visszakapcsolásnak, meg fogják tenni. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most