308192461

Mobil vásárlás meglévő előfizetés mellé.

Kérdés

Akarok vásárolni egy új telefont. Eljutok egészen a kosárig, a temék és az új csomag is belekerül, de a kosárból nem lép tovább.

Nem adja be, hogy tovább a fizetéshez. Mi lehet a hiba?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Szia,

Az nem lehetséges, hogy egy már kifutott készüléket választottál? (Pl. P9 Lite Mini, J3 2016, stb.)

Ha az oldallal van probléma, akkor a rendeléssel kapcsolatban szerintem a 1414-en tudnak segíteni. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az agyon hirdetett Honor 7A DS 32 MB -os telót venném, de sehogy sem sikerül. Már Chat-en is próbáltak sedíteni, Üzletben is voltam, de egyszerűen nem megy. Már bejelentettem az Ugyfélszolgálatnak is, de eddíg még nem reagáltak.

Gondoltam, megpróbálok a Fórumon érdeklődni, hátha volt már ilyen gondja valakinek.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
59 perce, 308192461 írta:

Akarok vásárolni egy új telefont. Eljutok egészen a kosárig, a temék és az új csomag is belekerül, de a kosárból nem lép tovább.

Nem adja be, hogy tovább a fizetéshez. Mi lehet a hiba?

Szia!

Most teszteltem le FireFox böngészővel, gond nélkül végig tudom vinni a vásárlási folyamatot. Reklám blokkoló nincs bekapcsolva a böngészőben véletlenül?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nincs. Egyéként a Telekom Fiókban sem tudtak dűlőre jutni.

Pedig Ők bitos jobban értenek hozzá.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most