Tisztelt Fórum! Dec közepn vettem egy huawei Mate 20 pro mobilt.Néhányszor megszakadt beszélgetés közben vagy kicsengéskor a hivás.jelentettem a Ténél a hibát,és közben elvittem a huawei hivatalos szervizébe is a készüléket,amit le is teszteltek.A huawei jónak mondta a telefont.igaza is lehet mert 10 hivásból mondjuk kettő szakadt meg.A té is kivizsgálta.Ők kihozták hogy a 2g és 3 g közti váltáskor bontotta a készülék a hivást.ugyhogy náluk nincsen hiba.Simkártyacsere is volt már.Én sem mobilhibára gondolok,de a Tétől ezt kijelentést nem tudom értelmezni.Kérdésem,hogy ez mit jelent pontosan,s én mit tudok tenni ezellen?
Kérdés
Márffy Magdolna
Tisztelt Fórum! Dec közepn vettem egy huawei Mate 20 pro mobilt.Néhányszor megszakadt beszélgetés közben vagy kicsengéskor a hivás.jelentettem a Ténél a hibát,és közben elvittem a huawei hivatalos szervizébe is a készüléket,amit le is teszteltek.A huawei jónak mondta a telefont.igaza is lehet mert 10 hivásból mondjuk kettő szakadt meg.A té is kivizsgálta.Ők kihozták hogy a 2g és 3 g közti váltáskor bontotta a készülék a hivást.ugyhogy náluk nincsen hiba.Simkártyacsere is volt már.Én sem mobilhibára gondolok,de a Tétől ezt kijelentést nem tudom értelmezni.Kérdésem,hogy ez mit jelent pontosan,s én mit tudok tenni ezellen?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
8 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.