Kérdés

Nem értem miért nem értesítik az ügyfeleket a karbantartásról előre???  A hibabejelentésre megadott telefonszám hívásánál is a karbantartásra hivatkoznak! Elérhetőség egyenlő a 0-val.  Ráadásul hétvége van! Megérteném, és elfogadnám, a karbantartás nagyon fontos, csak értesítés nem történt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

@PZS

A karbantartásokról mindig előre van tájékoztatás. 

Jelenleg hiba van a gépezetben, ami az IPTV és a telefonos ügyfélszolgálatot is érinti. 

A hiba elhárításán dolgoznak. 

https://index.hu/techtud/2019/05/12/telekom_szolgaltatas_ugyfelszolgalat_teve/

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most