Nem értem miért nem értesítik az ügyfeleket a karbantartásról előre??? A hibabejelentésre megadott telefonszám hívásánál is a karbantartásra hivatkoznak! Elérhetőség egyenlő a 0-val. Ráadásul hétvége van! Megérteném, és elfogadnám, a karbantartás nagyon fontos, csak értesítés nem történt.
Kérdés
PZS
Nem értem miért nem értesítik az ügyfeleket a karbantartásról előre??? A hibabejelentésre megadott telefonszám hívásánál is a karbantartásra hivatkoznak! Elérhetőség egyenlő a 0-val. Ráadásul hétvége van! Megérteném, és elfogadnám, a karbantartás nagyon fontos, csak értesítés nem történt.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.