Ugrás a tartalomhoz
  • 0

PZS

Kérdés

Nem értem miért nem értesítik az ügyfeleket a karbantartásról előre???  A hibabejelentésre megadott telefonszám hívásánál is a karbantartásra hivatkoznak! Elérhetőség egyenlő a 0-val.  Ráadásul hétvége van! Megérteném, és elfogadnám, a karbantartás nagyon fontos, csak értesítés nem történt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...