Ugrás a tartalomhoz
  • 0

kábel telefon


jufma

Kérdés

Tisztelt Fórum Társak!

Kábeltelefon problémám van, ezzel kapcsolatban szeretnék kérni segítséget:

Telekom hoppá díjcsomaggal rendelkezem már idejét sem tudom mióta. Eddig soha semmi problémám nem volt, azonban 5 napja valami olyasmibe ütköztem, amire eddig senkitől sem kaptam megoldást.

Szeretném előre bocsájtani, hogy a wifit többször újraindítottam, 3 különböző telefon készülékkel rendelkezem, mind a 3-al minden irányba tudok telefonbeszélgetést kezdeményezni, ill. folytatni. (Egyik készülékemmel faxolni is tudok.)

Azonban egyik készülékkel sem tudok kapcsolatot létesíteni a 06-27-341-600-as előfizetővel. Itt 1 csengés után néma csend van, előfordult, hogy szétkapcsolt. A néma csend alatt vélhetőleg létrejön a kapcsolat, mert a telefonomon látom a másodperc számlálót (ez csak egy laikus következtetése)

Elmentem egy ismerősömhöz, náluk ugyanez a helyzet volt, annyi különbséggel, hogy nekik 2 különböző telefonjuk van, de mindegyikkel csináltunk 4-4 próbát.

A szomszédomnak digis előfizetése van, arról rendesen hívható a fenti telefonszám.

Bejelentettem a hibát a Telekomnál, május 10-én 18-kor kaptam egy sms-t, miszerint elkezdték a hiba kijavítását.

 Május 11-én 19.19-kor újabb sms jött, miszerint: „Nem találtunk a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodást. Előfordulhat, hogy a hiba Önnél keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásunk. Szeretnénk segíteni a hiba feltárásában: kérjük látogassa meg a www.telekom......oldalt, ahol segítséget talál a hiba elhárításához. Ha további informatikai segítségre lenne szüksége, igénybe veheti a FIZETŐS (!) szolgáltatásunkat…”

Fentiek ismeretében van-e valakinek NEM FIZETŐS javaslata?

Minden építő jellegű ötletet szívesen veszek, az, hogy ezt a szolgáltatót itt kell hagynom már tudom, csak a hűség idő járjon le! Ja, és állítólag kiemelt ügyfél vagyok, amin csak röhögni tudok ezek után…?)

Köszönettel: jufma

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Üdv @jufma

Felhívtam a számot vezetékes hoppá díjcsomagos vonalról és simán működött minden. Dunakeszi Rendelőintézet IVR-je jelentkezett be. Valószínű, mikor próbálkoztál épp gond volt náluk. Ez nem a Telekom rendszerét érintő probléma, ugyanúgy gondot fog okozni más szolgáltató hálózatából is, ha nem megy rendesen az IVR-jük. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Kedves "btz"!

Nagyon örülök, van aki foglalkozik  a problémámmal. Én 5. napja éjjel nappal (most 2 perce is) hívom mindig ugyanazzal az eredménnyel. A másik telekomos számról a Barátnőmék esetenként próbálkoznak, ugyanezzel a sikerrel mint én... :( 

Ötlet?

Azt hogyan tudhatom meg, hogy hol előfizetők, mert ezt hadititokként kezelik... :)

Ők honnan tuják meg, hogy náluk lehet valami probléma, szerintem sehonnan..., de lehet, hogy tévedek...

Köszönettel:

jufma

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@jufma

Sajnos azt csak tőlük lehetne megtudni, hogy melyik szolgáltatónál vannak. 

Hogy nálatok milyen probléma van ők azt sehonnan nem tudják meg. 

Javaslom jelentsd be újra és a barátnőd is jelentse be, hogy nem hívható ez a szám, illetve érdemes lenne több embertől is megkérdezni a környéken, hogy nekik működik e. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...