Kábeltelefon problémám van, ezzel kapcsolatban szeretnék kérni segítséget:
Telekom hoppá díjcsomaggal rendelkezem már idejét sem tudom mióta. Eddig soha semmi problémám nem volt, azonban 5 napja valami olyasmibe ütköztem, amire eddig senkitől sem kaptam megoldást.
Szeretném előre bocsájtani, hogy a wifit többször újraindítottam, 3 különböző telefon készülékkel rendelkezem, mind a 3-al minden irányba tudok telefonbeszélgetést kezdeményezni, ill. folytatni. (Egyik készülékemmel faxolni is tudok.)
Azonban egyik készülékkel sem tudok kapcsolatot létesíteni a 06-27-341-600-as előfizetővel. Itt 1 csengés után néma csend van, előfordult, hogy szétkapcsolt. A néma csend alatt vélhetőleg létrejön a kapcsolat, mert a telefonomon látom a másodperc számlálót (ez csak egy laikus következtetése)
Elmentem egy ismerősömhöz, náluk ugyanez a helyzet volt, annyi különbséggel, hogy nekik 2 különböző telefonjuk van, de mindegyikkel csináltunk 4-4 próbát.
A szomszédomnak digis előfizetése van, arról rendesen hívható a fenti telefonszám.
Bejelentettem a hibát a Telekomnál, május 10-én 18-kor kaptam egy sms-t, miszerint elkezdték a hiba kijavítását.
Május 11-én 19.19-kor újabb sms jött, miszerint: „Nem találtunk a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodást. Előfordulhat, hogy a hiba Önnél keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásunk. Szeretnénk segíteni a hiba feltárásában: kérjük látogassa meg a www.telekom......oldalt, ahol segítséget talál a hiba elhárításához. Ha további informatikai segítségre lenne szüksége, igénybe veheti a FIZETŐS (!) szolgáltatásunkat…”
Fentiek ismeretében van-e valakinek NEM FIZETŐS javaslata?
Minden építő jellegű ötletet szívesen veszek, az, hogy ezt a szolgáltatót itt kell hagynom már tudom, csak a hűség idő járjon le! Ja, és állítólag kiemelt ügyfél vagyok, amin csak röhögni tudok ezek után…?)
Kérdés
jufma
Tisztelt Fórum Társak!
Kábeltelefon problémám van, ezzel kapcsolatban szeretnék kérni segítséget:
Telekom hoppá díjcsomaggal rendelkezem már idejét sem tudom mióta. Eddig soha semmi problémám nem volt, azonban 5 napja valami olyasmibe ütköztem, amire eddig senkitől sem kaptam megoldást.
Szeretném előre bocsájtani, hogy a wifit többször újraindítottam, 3 különböző telefon készülékkel rendelkezem, mind a 3-al minden irányba tudok telefonbeszélgetést kezdeményezni, ill. folytatni. (Egyik készülékemmel faxolni is tudok.)
Azonban egyik készülékkel sem tudok kapcsolatot létesíteni a 06-27-341-600-as előfizetővel. Itt 1 csengés után néma csend van, előfordult, hogy szétkapcsolt. A néma csend alatt vélhetőleg létrejön a kapcsolat, mert a telefonomon látom a másodperc számlálót (ez csak egy laikus következtetése)
Elmentem egy ismerősömhöz, náluk ugyanez a helyzet volt, annyi különbséggel, hogy nekik 2 különböző telefonjuk van, de mindegyikkel csináltunk 4-4 próbát.
A szomszédomnak digis előfizetése van, arról rendesen hívható a fenti telefonszám.
Bejelentettem a hibát a Telekomnál, május 10-én 18-kor kaptam egy sms-t, miszerint elkezdték a hiba kijavítását.
Május 11-én 19.19-kor újabb sms jött, miszerint: „Nem találtunk a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodást. Előfordulhat, hogy a hiba Önnél keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásunk. Szeretnénk segíteni a hiba feltárásában: kérjük látogassa meg a www.telekom......oldalt, ahol segítséget talál a hiba elhárításához. Ha további informatikai segítségre lenne szüksége, igénybe veheti a FIZETŐS (!) szolgáltatásunkat…”
Fentiek ismeretében van-e valakinek NEM FIZETŐS javaslata?
Minden építő jellegű ötletet szívesen veszek, az, hogy ezt a szolgáltatót itt kell hagynom már tudom, csak a hűség idő járjon le! Ja, és állítólag kiemelt ügyfél vagyok, amin csak röhögni tudok ezek után…?)
Köszönettel: jufma
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.