Kérdés

Elképzelhető hogy a telekom letiltja a portjaimat mert én használtam egy UDP 9987es portot 2 hét múlva nem működött át állítottam 25555re de 4nap után megint letiltották most találtam egyet ami nyitható 49000 körül elképzelhető hogy a routerünk tiltogatja ezeket? ha igen hogy kapcsolatom ki? vagy a telekom monitorozza és tiltja le ha az utóbbi lehet velük beszélni hogy ne csinálják? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

A tűzfal emiatt le van tiltva és így sem működik

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos ezt így fórumon keresztül nehéz lenne megmondani. Egy biztos, hogy rajtad kívül más ilyen problémával még nem jelentkezett, ha ez szoftveresen így lenne, ahogy írod, akkor az emberek zsákszámra jönnének hasonló esetekről panaszkodni, ide is, Facebookra is... Ellenőrizd a géped tűzfalát, vírusírtókat elsőkörben. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Akkor mi ennek a jelenségnek az oka nem lehet hogy a kihasználás miatt a routerem letiltja F@st 5655v2 AC routerem  van nem csinálhat ilyet?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Biztos hogy a Telekomtól nem foglalkoznak ilyen tiltogatással. Ha azt akarnák, akkor betennének NAT-ba aztán semmi nem jönne be, semelyik porton. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most