marsall

második szám felvétele

Kérdés

Hello, arra keresek választ, hogy ha a mobilappban a saját szám mellé felveszem a feleségem (telekomos) számát is, miért nem ajánlja fel annak a befizetését is?

Köszönöm az esetleges válaszokat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Kedves @abit, köszönöm a tippet, marad személyes látogatás egy üzletben, mert az ügyfélszolgálaton egy használhatatlan "mesterséges intelligencia" működik, ami semmire sem tud válaszolni, csak arra képes, hogy állandóan visszakérdezzen: "Erre gondolt?" De sosem találja el :-(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @marsall,

Az online felületen nézd meg, mit mutat számláknál. Lehet, hogy előfizetéshez tartozó jelszót fog kérni, és biztonsági okokból nem megy. Ha továbbra se mutatja a számlákat, 1414-en vagy chaten jelezd a hibát. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi @teherwagon, de sajna én azóta már két számlát is fizettem az appból, és a másik számnál továbbra sincs mozgás :-(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @marsall, azt gyanítom, hogy friss az összerendelés. ilyenkor szerintem a következőtől jeleníti meg az újonnan csatolt előfizu számláját

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most