Posztolva ekkor: September 2 Hello, arra keresek választ, hogy ha a mobilappban a saját szám mellé felveszem a feleségem (telekomos) számát is, miért nem ajánlja fel annak a befizetését is? Köszönöm az esetleges válaszokat. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: September 5 Kedves @abit, köszönöm a tippet, marad személyes látogatás egy üzletben, mert az ügyfélszolgálaton egy használhatatlan "mesterséges intelligencia" működik, ami semmire sem tud válaszolni, csak arra képes, hogy állandóan visszakérdezzen: "Erre gondolt?" De sosem találja el :-( Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: September 4 Szia @marsall, Az online felületen nézd meg, mit mutat számláknál. Lehet, hogy előfizetéshez tartozó jelszót fog kérni, és biztonsági okokból nem megy. Ha továbbra se mutatja a számlákat, 1414-en vagy chaten jelezd a hibát. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: September 4 Köszi @teherwagon, de sajna én azóta már két számlát is fizettem az appból, és a másik számnál továbbra sincs mozgás :-( Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: September 3 Hello @marsall, azt gyanítom, hogy friss az összerendelés. ilyenkor szerintem a következőtől jeleníti meg az újonnan csatolt előfizu számláját Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Hello, arra keresek választ, hogy ha a mobilappban a saját szám mellé felveszem a feleségem (telekomos) számát is, miért nem ajánlja fel annak a befizetését is?
Köszönöm az esetleges válaszokat.
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon