Raj

Hűségidő hosszúsága?

Kérdés

Szeretném tudni, hogy a hűségidő milyen időtartamra szól?

A miénk lejár januárban, és csak újabb 3 hónapot kaptunk, ha jól értettem, a levélben leírtakat.

Jómagam már vagy 20 éve használom a telekom mobil szolgáltatást, és idáig elégedett voltam vele. De, most úgy látom, mivel nagy a konkurencia, nem igazán veszik ezt figyelembe! A hűségidő kitolásával, és egy nagyobb kedvezménnyel közelebb lehetne kerülni a konkurens cégek áraihoz, és ezzel biztosítani lehetne, hogy az ügyfelek itt maradjanak a cégnél. A párom beszélt a telefonos munkatársukkal, akinél a  hűségidő meghosszabbítást intézte, és nekem azt mondta a beszélgetés után, hogy 2000 Ft-tal olcsóbb lesz a szolgáltatás. Ezzel szemben 500 Ft-tal nőtt az előzőhöz képest.

Igaz, hogy TV előfizetés olcsóbb lett, de az internet meg drágább, a vonalas telefon ugyan annyi. Ezt a fajta részleges tájékoztatást nem igazán tudom díjazni! Akkor lett volna korrekt, ha a beszélgetés minden tételre kitért volna, úgy lett volna érdemi a döntés. Hosszabb lett a hűségidő, és nemhogy kedvezményt kaptunk volna, hanem összességében többe fog kerülni a szolgáltatás. Hogyan lehetséges ez? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Annyit hozzátennék, hogy telefonon a szerződéskötés szóbeli, tehát ha nem szövegértési probléma van a háttérben, hanem valóban félretájékoztattak, az a felvételen világosan hallható és jogos reklamáció alapját képezi.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Három féle opció van:

- Hűségidő nélkül: nincs hűségidő, bármikor felmondhatod a szolgáltatásaid kötbér fizetése nélkül, viszont így nincs havidíj kedvezmény, sem készülékkedvezmény.

- 1 év: 3 hónapig olcsóbb a havidíj, de nem igazán ad semmi pluszt ezen kivül.

- 2 év: vásárolhatsz készüléket, teljes áron vagy kamatmentes részletre 22 hónapig, kedvezményesen. Készülék lehet mobiltelefon, TV, laptop, tablet, etc.

 

Nem mindig éri meg újabb és újabb hűségidőt hosszabbítani, ha nem használnád ki ezeket a kedvezményeket, vagy kacsintgatsz a többi szolgáltató palettái felé. Mivel a jogszabály szerint a szolgáltatód nem kötelezhet arra, hogy hosszabbíts, és nem változtathatja meg a szerződésben foglalt havi dijat, ezért egyáltalán nem kötelező hosszabbítani, ha nem éri meg az újabb konstrukció, vagy csak szimplán nem akarsz elköteleződni.

Amit nektek ajánlottak, szerintem az az egy éves hűségidő lehet, ami igazából csak akkor éri meg, ha nem tervezel váltani szolgáltatót, olcsóbb a csomag, mint eddig és jelentősen kedvezőbb a havi díj a megadott (ez esetben 3 hónap) időszakban. 2000 ft kedvezmény erre a három hónapra érvényes, utána marad a teljes összeg. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most