Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom app és weboldal frissítés!


HyperKockA

Kérdés

Üdvözletem!

A telekom miért nem fríssíti az alkalmazást és a weboldalon megjelenitendő dolgokat? Minden számla rendezve van az alkalmazásban és a weboldalon meg sem moccan semmi sem..  Nem fogok kétszer fizetni az miatt mert ott vannak a befizetett számlák fizetetlen állapotban. Így nem is lehet eligazodni köztük sajnos. Így értelme nincsen sem maga az alkalmazásnak sem a weboldalas cuccnak! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
4 órája, McBelaba írta:

Helló!

Ez itt egy fórum. Mi fórumtagok, miért tudnánk, hogy a Telekom az alkalmazását és a weboldalán megjelenő dolgokat? A Telekom weboldalán van olyan, hogy: "Írjonk nekünk", na ott leírhatod ezeket a kérdéseidet.

Itt a kérdező - amire a szövegkohézióból tudtam asszociálni - arra gondolt, hogy miért nincs szinkronizálva a Telekom applikáció és a weboldal, azaz miért nem mutatja befizetetlennek a számlákat az online felületen, mikor ő kiegyenlítette már őket az appban.
A fórum tudtommal azért fórum, mert részben általános kérdések feltevésére szolgál, amiben - mint fórumtagok és mint user - néha tudunk egymásnak segíteni. Ha pedig nem, kulturáltan javasoljuk neki az ügyfélszolgálatot, vagy megvárjuk, amíg más próbál segíteni.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: abit
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...