Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Leszakadt kábel


Vaja Attila

Kérdés

Sziasztok.

Általában mennyi idő szokott a hiba bejelntéstől kezdve a megoldásig eltelni?

Hétfőn (2020.03.02) bejelentettem, hogy a kábel az oszlopon le van szakadva, a kábel tv-m kábele tartja; az utcán keresztül menő kábel pedig belóg. 

Még mindig nincs megcsinálva szombaton (2020.03.07). 72 órát mondtak.

Már nem vagyok telekomos lehet ez a gond?

Hívjam megint őket? Verjem az asztalt?

Köszi.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

11 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
1 perce, btz írta:

Értem. Tehát ez egy amúgy sem élő szolgáltatáshoz tartozó vezeték. Ettől függetlenül hamarosan meg kéne oldaniuk, persze pénzt nem fogsz kapni 72 órán túl sem, amennyiben nem vagy ügyfél. 

Nem is pénz kell. Nem is értem ez, hogy jön ide. De ha lesz megint egy vihar akkor a jelenlegi (*****) szolgáltatásom sem lesz mert annak a kábele tartja. Az utca felett átmenő kábel pedig belóg nagyon. Egy teherautó simán lepókhálózna. Nekik tennék, jót, hogy zavartalan legyen a szolgáltatásuk és nem foglalkoznak vele. Faxa.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
7 perce, Vaja Attila írta:

Nem is pénz kell. Nem is értem ez, hogy jön ide. De ha lesz megint egy vihar akkor a jelenlegi (*****) szolgáltatásom sem lesz mert annak a kábele tartja. Az utca felett átmenő kábel pedig belóg nagyon. Egy teherautó simán lepókhálózna. Nekik tennék, jót, hogy zavartalan legyen a szolgáltatásuk és nem foglalkoznak vele. Faxa.

Értem, a pénzt csak azért említettem, mert, az jár 72 órán túli elhárítás esetén, de csak a szolgáltatás díjából tudják jóváírni, annak akinek van szolgáltatása.

Remélem jelezted a hibabejelentéskor, hogy akár a közlekedés biztonságát is veszélyezteti a vezeték. Gondolom erre jobban ugranának. Ha nem az már az ő felelőségük, te a magadrészéről mindent megtettél, amit lehetett. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
12 perce, btz írta:

Értem, a pénzt csak azért említettem, mert, az jár 72 órán túli elhárítás esetén, de csak a szolgáltatás díjából tudják jóváírni, annak akinek van szolgáltatása.

Remélem jelezted a hibabejelentéskor, hogy akár a közlekedés biztonságát is veszélyezteti a vezeték. Gondolom erre jobban ugranának. Ha nem az már az ő felelőségük, te a magadrészéről mindent megtettél, amit lehetett. 

Mondtam. Vették. Most megint bejelentettem. Megint hibajegy.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
10 órája, Vaja Attila írta:

Ma 03.11-én még mindig nincs elhárítva a hiba. Megint viharos szél van ha szakad akkor viszi a jelenlegi szolgáltatóm kábelét is. Már azon gondolkodom, hogy levágom a pi..ába a házról. Átdobom a saját kábelem felett és csááááá.

Sajnálatos az eset.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...