Kérdés

Sziasztok.

Általában mennyi idő szokott a hiba bejelntéstől kezdve a megoldásig eltelni?

Hétfőn (2020.03.02) bejelentettem, hogy a kábel az oszlopon le van szakadva, a kábel tv-m kábele tartja; az utcán keresztül menő kábel pedig belóg. 

Még mindig nincs megcsinálva szombaton (2020.03.07). 72 órát mondtak.

Már nem vagyok telekomos lehet ez a gond?

Hívjam megint őket? Verjem az asztalt?

Köszi.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

11 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

Üdv! 

Ha nem vagy Telekomos akkor miért a Telekomnak jelented be a hibát? Vagy ez a kábel nem a szolgáltatód cucca? 

72 óra az általános. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Régen telekomos voltam. Azért annak jelentem be mert az ő kábele.

A kábel itt maradt a házfalon és a ház előtti oszlopról a széltől szakadt le. A kábel tv-m kábele tartja.

20200307_091150.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Vaja Attila

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Értem. Tehát ez egy amúgy sem élő szolgáltatáshoz tartozó vezeték. Ettől függetlenül hamarosan meg kéne oldaniuk, persze pénzt nem fogsz kapni 72 órán túl sem, amennyiben nem vagy ügyfél. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 perce, btz írta:

Értem. Tehát ez egy amúgy sem élő szolgáltatáshoz tartozó vezeték. Ettől függetlenül hamarosan meg kéne oldaniuk, persze pénzt nem fogsz kapni 72 órán túl sem, amennyiben nem vagy ügyfél. 

Nem is pénz kell. Nem is értem ez, hogy jön ide. De ha lesz megint egy vihar akkor a jelenlegi (*****) szolgáltatásom sem lesz mert annak a kábele tartja. Az utca felett átmenő kábel pedig belóg nagyon. Egy teherautó simán lepókhálózna. Nekik tennék, jót, hogy zavartalan legyen a szolgáltatásuk és nem foglalkoznak vele. Faxa.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

7 perce, Vaja Attila írta:

Nem is pénz kell. Nem is értem ez, hogy jön ide. De ha lesz megint egy vihar akkor a jelenlegi (*****) szolgáltatásom sem lesz mert annak a kábele tartja. Az utca felett átmenő kábel pedig belóg nagyon. Egy teherautó simán lepókhálózna. Nekik tennék, jót, hogy zavartalan legyen a szolgáltatásuk és nem foglalkoznak vele. Faxa.

Értem, a pénzt csak azért említettem, mert, az jár 72 órán túli elhárítás esetén, de csak a szolgáltatás díjából tudják jóváírni, annak akinek van szolgáltatása.

Remélem jelezted a hibabejelentéskor, hogy akár a közlekedés biztonságát is veszélyezteti a vezeték. Gondolom erre jobban ugranának. Ha nem az már az ő felelőségük, te a magadrészéről mindent megtettél, amit lehetett. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
12 perce, btz írta:

Értem, a pénzt csak azért említettem, mert, az jár 72 órán túli elhárítás esetén, de csak a szolgáltatás díjából tudják jóváírni, annak akinek van szolgáltatása.

Remélem jelezted a hibabejelentéskor, hogy akár a közlekedés biztonságát is veszélyezteti a vezeték. Gondolom erre jobban ugranának. Ha nem az már az ő felelőségük, te a magadrészéről mindent megtettél, amit lehetett. 

Mondtam. Vették. Most megint bejelentettem. Megint hibajegy.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
25 perce, McBelaba írta:

Azért írd majd meg, hogy mikor hárították el a hibát és kaptál-e kötbért ha 72 órán túli a hibaelhárítás.
 

Bélabá. Nem fog kapni semmilyen kötbért, mivel nincs szolgáltatás kiesése és nem is a Telekom ügyfele. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ma 03.11-én még mindig nincs elhárítva a hiba. Megint viharos szél van ha szakad akkor viszi a jelenlegi szolgáltatóm kábelét is. Már azon gondolkodom, hogy levágom a pi..ába a házról. Átdobom a saját kábelem felett és csááááá.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
10 órája, Vaja Attila írta:

Ma 03.11-én még mindig nincs elhárítva a hiba. Megint viharos szél van ha szakad akkor viszi a jelenlegi szolgáltatóm kábelét is. Már azon gondolkodom, hogy levágom a pi..ába a házról. Átdobom a saját kábelem felett és csááááá.

Sajnálatos az eset.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

03.31-én még mindig nincs elhárítva. Szóltam a szomszédomnak már kb egy hete. Ő telekomos. Most írtam egy e-mail-t az ügyfélszolgálatra képekkel. Mit lehet még tenni?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
9 órája, Vaja Attila írta:

03.31-én még mindig nincs elhárítva. Szóltam a szomszédomnak már kb egy hete. Ő telekomos. Most írtam egy e-mail-t az ügyfélszolgálatra képekkel. Mit lehet még tenni?

Úgy érzem, hogy minden megtehetőt megtettél a részedről.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most