Nem sikerül megoldást találnom arra, hogy hogyan állítsam be a levelező klienst Windows alatt. Általában Thunderbird-öt, ritkán Outlook-ot használok külső, freemail-es címmel.
Korábban Telekom-os DSL hálózaton voltunk, de a költözéssel az új címen az nem elérhető, így kábelnetre migrálták (itt csak ez van). DSL-en minden jól működött, az SMTP-nek be volt állítva a mail.t-online.hu az ADSL csatlakozáshoz használt felhasználó (csak username, nem e-mail cím) / jelszó párossal. Az új helyen ugyanaz a gép már nem képes levelet küldeni (de fogadni igen POP3-on). Sem a korábbi beállítás nem működik, sem más. Kipróbáltam már a 25-ös, 465-ös, 587-es portokat, mindenféle hitelesítéssel meg anélkül, de egyik sem jó. Se a korábbi username/jelszó, se a Telekom fiókban beállítható, se a Telekom fiók bejelentkezési felhasználója, de még a szüleimnél meglevő ADSL szolgáltatásnál egyébként gond nélkül használt felhasználó / jelszó páros sem. Vagy időtúllépés van, vagy egyes kombinációkban megpróbál csatlakozni a szerverhez, de az autentikáció nem megfelelő.
A Telekomos útmutatók mindenütt t-online.hu-s címet mutatnak, de olyanom nincs és soha nem is volt. Miben más a kábelnetes SMTP beállítás mint a DSL? Hogyan állítsam be, hogy működjön? Ügyfélszolgálattól csak ugyanazokat a sablonokat kaptam, ami a neten is elérhető, de nekem nem használt.
Kérdés
Wren
Sziasztok!
Nem sikerül megoldást találnom arra, hogy hogyan állítsam be a levelező klienst Windows alatt. Általában Thunderbird-öt, ritkán Outlook-ot használok külső, freemail-es címmel.
Korábban Telekom-os DSL hálózaton voltunk, de a költözéssel az új címen az nem elérhető, így kábelnetre migrálták (itt csak ez van). DSL-en minden jól működött, az SMTP-nek be volt állítva a mail.t-online.hu az ADSL csatlakozáshoz használt felhasználó (csak username, nem e-mail cím) / jelszó párossal. Az új helyen ugyanaz a gép már nem képes levelet küldeni (de fogadni igen POP3-on). Sem a korábbi beállítás nem működik, sem más. Kipróbáltam már a 25-ös, 465-ös, 587-es portokat, mindenféle hitelesítéssel meg anélkül, de egyik sem jó. Se a korábbi username/jelszó, se a Telekom fiókban beállítható, se a Telekom fiók bejelentkezési felhasználója, de még a szüleimnél meglevő ADSL szolgáltatásnál egyébként gond nélkül használt felhasználó / jelszó páros sem. Vagy időtúllépés van, vagy egyes kombinációkban megpróbál csatlakozni a szerverhez, de az autentikáció nem megfelelő.
A Telekomos útmutatók mindenütt t-online.hu-s címet mutatnak, de olyanom nincs és soha nem is volt. Miben más a kábelnetes SMTP beállítás mint a DSL? Hogyan állítsam be, hogy működjön? Ügyfélszolgálattól csak ugyanazokat a sablonokat kaptam, ami a neten is elérhető, de nekem nem használt.
Köszönöm a válaszokat.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.