Zsiru

Felvevő opció

Kérdés

Sziasztok, 

Az normális, hogy negyed évente elromlik felvétel opció? Betelefonálok, hoznak új boxot oké. De kicsit unalmas kezd lenni. Minden jól működik kivéve ezt. A felvételnél a piros led folyamatosan kéne világítson, de nekem ugrál és nem is veszi fel az adott műsort. Már legalább 4x volt cserélve, semmi extrát nem csinálok vele mégis elromlik. A Telekomos kolléga aki kijön cserélni, na ő sem tud erre mit mondani. Van esetleg ötlet vagy hasonló panasz valakinek? Köszönöm a válaszokat előre is 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Hello @Zsiru, semmiféleképpen nem normális, és ha már négyszer cserélni kellett, akkor biztosan nálad lesz a bibi. ezek merevlemezes cuccok, ami azt jelenti, hogy könnyen kinyírhatod

  • durva kezeléssel. még le sem kell ejteni (az biztos halál számára), elég, ha rázkódik, vagy akár a felvétel indulásakor, leállásakor mozgatod. szóval óvatosan az arrébbrakással, takarítással
  • porral. mégis takarítsd, csak óvatosan :D
  • mágneses eszközzel. Bluetooth hangszórót, telefont se tárolj rajta még ideiglenesen sem
  • szűk, szellőzetlen elhelyezés miatti túlhevüléssel. ne pakolj rá semmit, sőt lehetőleg önállóan álljon, hogy szellőzhessen
  • áramtüskékkel. még ha új és korszerű is az elektromos rendszered, van hálózati túlfeszültség védőd, mellé akkor is érdemes egy helyi túlfeszültségvédős elosztót betenni, mert az előbbi az épületen belüli tüskéktől nem véd. ide tartozik OldMike tippje is, ha vacak a hálózati adapter, az okozhat meghibásodást, és ez ellen nyilván a túlfeszültségvédős elosztó is hasztalan, hiszen az adapter közvetlenül a boxra csatlakozik

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia, amennyiben újra előjön a hiba, akkor feltétlenül cseréltesd a tápot is. Nem biztos hogy ez az ok, de legalább egy lehetséges hibaforrás kiesik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia, úgy emlékszem, hogy tápegységet nem cserélték. Csak hozta a dobozt, cserélte, beállításokat megcsinálta és ment is. 

Felvételkor a Hgw minden ledje normálisan világít. 

A bejelentésemkor mindig eljátszuk az ügyintézővel a szokásos köröket, amikor kiderül, hogy nem központi a hiba. Ezek után küldi a kollégáját aki cseréli 1-2 napon belül. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Néhány kérdés, hátha közelebb jutunk:

A box cserénél cserélték-e a tápegységet is?

Amikor nem folyamatos a piros LED, akkor a HGW (vagy ONT ha optika) minden LED-je rendesen világít?

Ennyi hardver csere esetén inkább valamilyen szoftver gond valószínű. Nem a boxnál, hanem a HGW-nél, esetleg központi hiba lehetne még, de ezeket a Telekom-nak kellene kideríteni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most