Jula

Nem jó a mobilnetem

Kérdés

Üdv.
Ma vettem észre,hogy nem működik a mobilnetem. Hiába kapcsolom be, nem történik semmi. 12GB mobilnetem van, számla be lett fizetve, a családban másnál nincs ilyen hiba, mindenkinél működik minden. Huawei Mate 20 lite készülékem van, nem állítottam semmit rajta. Próbáltam újraindítani a telefont, a kártyát is kivettem és vissza is tettem, de úgy sem működik. A Telekom oldalán is néztem a beállításokat. Eddig még nem történt hasonló.

Tud valaki segíteni? 
köszönöm. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

1 órája, Jula írta:

Üdv.
Ma vettem észre,hogy nem működik a mobilnetem. Hiába kapcsolom be, nem történik semmi. 12GB mobilnetem van, számla be lett fizetve, a családban másnál nincs ilyen hiba, mindenkinél működik minden. Huawei Mate 20 lite készülékem van, nem állítottam semmit rajta. Próbáltam újraindítani a telefont, a kártyát is kivettem és vissza is tettem, de úgy sem működik. A Telekom oldalán is néztem a beállításokat. Eddig még nem történt hasonló.

Tud valaki segíteni? 
köszönöm. 

A SIM kártyát másik telefonba áttéve is próbálkoztál?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Jula! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most