Ugrás a tartalomhoz
  • 2

appleGjuice

Kérdés

Sziasztok.

 

Call of Duty Warzone játékban tapasztalok folyamatosan magasan ugráló packet loss-t, ami nagy mértékben rontja a játékélményt a folyamatos lag miatt. 1000-es optikai netem van, minden más hibátlannul működik, vezetékkel csatlakozom a hálózathoz. Letöltési sebesség, böngészés, speedtest, még sima CoD Modern Warfare multi alatt is rendben van. Nem hiszem, hogy a játékkal lenne baj, mert teszteltem mobil hálózaton is Warzone-t és ott nem tapasztaltam packet loss-t és a lag is megszűnt. Mi lehet a gond? Telekomnak kéne bejelenteni a problémát, és tudnának az ő oldalukon álltani a konfiguráción? (Portokat, amiket a cod honlapján feltüntettek, kinyitottam, nat type játékban open)

Köszönöm előre is a segítséget!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: appleGjuice
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Szia,

 

Sajnos nekem ugyan ez a problém nem ekkora a sávszélességem(100-asnet elégnek kéne lennie) de ugyanúgy folyamatos packet loss-t tapasztalok, kinyitottam a portokat én is a routeren, NAT type open a játékban. Huawei HG8245H routerem van. Lementem egy barátomhoz akinek másfajta routere(Seagmcom) van de ugyanúgy telekomos router 0% packet loss volt a játékba megszünt a lag. Barátom routerén nem állítottunk port forwardot játékban Nat type moderated maradt viszont nem volt packet loss egyáltalán. Call of Duty Multiplayer és minden más játék hibátlanul működik.

 

@appleGjuice

Neked milyen routered van?

 

Üdv
 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: w1netu
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
39 perce, w1netu írta:

Szia,

 

Sajnos nekem ugyan ez a problém nem ekkora a sávszélességem(100-asnet elégnek kéne lennie) de ugyanúgy folyamatos packet loss-t tapasztalok, kinyitottam a portokat én is a routeren, NAT type open a játékban. Huawei HG8245H routerem van. Lementem egy barátomhoz akinek másfajta routere(Seagmcom) van de ugyanúgy telekomos router 0% packet loss volt a játékba megszünt a lag. Barátom routerén nem állítottunk port forwardot játékban Nat type moderated maradt viszont nem volt packet loss egyáltalán. Call of Duty Multiplayer és minden más játék hibátlanul működik.

 

@appleGjuice

Neked milyen routered van?

 

Üdv
 

Szia! Nekem is az általad említett router van. Ismerősömnél szintén újabb router van, telekom 300 optikai és nála nincs packet loss. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 órája, appleGjuice írta:

Sziasztok.

 

Call of Duty Warzone játékban tapasztalok folyamatosan magasan ugráló packet loss-t, ami nagy mértékben rontja a játékélményt a folyamatos lag miatt. 1000-es optikai netem van, minden más hibátlannul működik, vezetékkel csatlakozom a hálózathoz. Letöltési sebesség, böngészés, speedtest, még sima CoD Modern Warfare multi alatt is rendben van. Nem hiszem, hogy a játékkal lenne baj, mert teszteltem mobil hálózaton is Warzone-t és ott nem tapasztaltam packet loss-t és a lag is megszűnt. Mi lehet a gond? Telekomnak kéne bejelenteni a problémát, és tudnának az ő oldalukon álltani a konfiguráción? (Portokat, amiket a cod honlapján feltüntettek, kinyitottam, nat type játékban open)

Köszönöm előre is a segítséget!

Szia,

 

Probáltam bejelenteni a mai napon a hibát telekom chat szolgáltatásán keresztül illetve telefonon is de sajnos vissza jeleztek hogy nincs semmi gond, ezért gondoltam hogy írok én reagálok a kérdésedre hátha felfigyel rá a telekom és tud valahogy segíteni.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Ugyan ezt a hibát tapasztalom, a packet loss folyamatosan magas, játszhatatlan a játék így. Nekem is Huawei HG8245H routerem van. A hiba javítására szinte mindent kipróbáltam, amit a neten találtam, portforward, NAT type open stb. Egyik se vezetett megoldasra. VPN-el próbálkoztam még amitől meg nyilván a ping lett magas szóval az se a járható út. A hibát mától kezdve minden nap bejelentem majd, hátha valaki foglalkozik is vele, és nem csak visszaküldi, hogy nem lát semmi hibát.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...