Szilágyi Tamás Posztolva ekkor: 2020. augusztus 4. Megosztás Posztolva ekkor: 2020. augusztus 4. Üdvözlet! Áramszünet után visszakapcsolva és beüzemelve működik a tv, internet is. A vezetékes telefon folyamatosan foglaltat jelez, mi lehet a probléma? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2020. augusztus 4. Telekom Megosztás Posztolva: 2020. augusztus 4. Szia Tamás! Amennyiben a hibát áramtalanítás, újracsatlakoztatás után is tapasztalod a megoldás érdekében hibajegyet tudunk rögzíteni. Ehhez kérjük privát üzenetben küldd el otthoni vezetékes szolgáltatáshoz tartozó 9db számból álló MT azonosítód és kapcsolattartási mobiltelefonszámod. ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Szilágyi Tamás
Üdvözlet! Áramszünet után visszakapcsolva és beüzemelve működik a tv, internet is. A vezetékes telefon folyamatosan foglaltat jelez, mi lehet a probléma?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.