Ugrás a tartalomhoz
  • 0

2 és fél hete nincs internetem!


Szenti77

Kérdés

Üdvözlet !

Remélem sokan elfogják olvasni és elgondolkodnak rajta hogy, ez velük is megtörténhet.

2 és fél hete nincsen az othonomban internet ugyanis 500mbit/s-ről váltottam 1000mbit/s-re, az elsők közt voltam akik Nagykarácsonyba ezt megtették szerintem. Folyamatosan hivogattam az ügyfélszolgálatot kb 12x hívtam őket először a monori ügyfélszolgálatot zaklattam ami eredménytelen volt mivel egyszer kijött egy emberke aki kicserélte a modemet aztán 2 orán keresztűl volt netem utánna minden elment újból elkezdtem hivogatni ezt a monori ügyfélszolgálatot kiadták újból a feladatot ugyanannak az embernek hogy, javítsa meg erre felhívott engem hogy, ezzel ő nem fog tudni mit kezdeni. Oké, újból hivogatni kezdtem a monori ügyfélszolgálatot kimondottan informatikus szakembert kértem hogy, megoldja a problémát (bár számomra ez elég furcsa hogy, nekem kell ötleteket adni hogy, mit csináljanak) aztán eltelt még 1 hét ugy hogy, nem jött ki senki nem is kerestek már kimondottan kértem hogy, akinek kiadtak a melót az hívjon fel engem hogy, megyeztessünk hogy, mikor hogy, lesz. Nem jött telefon se ember aki megjavította vólna augusztus 3 án bementem a dunaújvárosi telekom szaküzletbe ahol egy hőlgy felhívott azonnal egy illetékest aki még aznap kijött és kicserélte a modemet letesztelte a netet ami nem volt épp tökkéletes ugyanis 140mbit/s-t adott le az 1000 helyett.. és 2 óra elteltével ugyszintén elmemt a net a gépemen wifi hejjel közzel van... (ja azt még hozzátenném hogy, a szakember azt mondta tegyem újra a gépem mert azzal van baj. Megtörtént és még mindig nincs netem) tegnap azaz augusztus 4-én újból bementem a dunaújvárosi telekom szaküzlezbe hogy, panaszt tegyek és egy sráchoz kerültem aki nem telefonált hanem e-mailben megírta a szakembernek hogy, jöjjön ki hozzám és oldja meg a problémát, hiába kértem hogy, hívja fel mert nem bízok ebben a "megírom e-mailben és menni fognak 2 napon belül. Nem jönnek. Ma újból telefonáltam a monori ügyfélszolgálatnak hogy, mostmár ideje volna valamit tenni azt mondták 6:49-kor egy kollégája felvette a papírt ezzel kapcsolatban és hogy, ma délelött kijön és átnéz mindent. 12:52 perc van és sehol senki szánalmas ez a telekom. Mindig csak ígérkedték hogy, jön egy szakember és kijavítja a problémát. De ez már egy 2 és fél hetes story elegem van. És akkor az a vigasz díj hogy, kapok 5.000 ft ot meg köd bért..... hát köszönöm, attól még nincs netem 2 és fél hete és mintha csak a falnak beszélnék. Ezért írom le ide hátha halgató fülekre talál itt ez a story, és senkinek nem ajánlom ezek után a telekom internet szolgáltatást!!!

Tisztelettel:

Szentirmai Norbert dühös felhasználó.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Norbert!

Sajnálattal olvastuk soraidat, illetve szeretnénk segítségedre lenne a megoldásban. Kérjük, hogy privát üzenetben add meg nekünk az érintett MT azonosítót és egy értesítési telefonszámot. Együttműködésedet előre is köszönjük! ^János

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...