Máté94 Posztolva ekkor: 2020. augusztus 18. Megosztás Posztolva ekkor: 2020. augusztus 18. Sziasztok! Miért nem tudok alkalmazásokban a havi számlám terhére vásárolni? A havi keretet is megnöveltem már. Köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2020. augusztus 18. Telekom Megosztás Posztolva: 2020. augusztus 18. Szia Máté! 2020. május hónaptól folyamatosan bekapcsolásra került előfizetéses ügyfeleink részére egy digitális tartalomvásárlásra használható havi 10.000 forintos extra egyenleg. Minden hónapban ennek az egyenlegnek az erejéig van lehetőség a havi számla terhére digitális tartalmat vásárolni, ezen felül előre feltöltött egyenlegből vásárolhatsz adott hónapban. Ha esetlen nálad tiltva van ez a keret, akkor csak feltöltött egyenleg terhére tudsz vásárolni, így érdemes megnézetni az érintett mobilszámodat ügyfélszolgálatunkkal és szükség esetén módosítani a hozzá tartozó vásárlási beállításokat. Ezt legegyszerűbben és gyorsabban a honlapunkon elérhető chat-en intézheted el. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Máté94
Sziasztok!
Miért nem tudok alkalmazásokban a havi számlám terhére vásárolni? A havi keretet is megnöveltem már.
Köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.