Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

2 perce, Szántó-Takáts Rebeka írta:

Szia! Sajnos ugyan ez a hibaüzenet jelentkezett most is, mikor beléptem. Mit tudok tenni, hogy működjön?

 

köszönöm szépen előre is!

 

üdv,

Rebeka

Javasoljuk, hogy amennyiben böngészőben használod a szolgáltatást, akkor kérjük, hogy ellenőrizd böngésződnek beállításait: töröld az Előzményeket, Cookie-kat, fájlokat a böngésző Előzmények menüben (pl.: Böngészési előzmények törlése); engedélyezd a felugró ablakokat (lehetőséged van ideiglenesen engedélyezni) vagy frissítsd böngésződ, mert ez segíteni szokott. Abban az esetben, ha a mobilkészülékeden applikációval használod a szolgáltatást, akkor javasoljuk, hogy első körben frissítsd a TV GO alkalmazást a készülékeden (töröld, majd rakd fel a legújabb verzióját) és ha még mindig fennáll a hibajelenség, akkor ezen az oldalon: kattints ide tudod jelezni és illetékes kollégáink kivizsgálják annak okát, valamint javítják. A következő adatokat a bejelentés során add meg kérjük: TV GO verziószáma és a belépési azonosító. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zsani

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Sajnos ugyan ez a hibaüzenet jelentkezett most is, mikor beléptem. Mit tudok tenni, hogy működjön?

 

köszönöm szépen előre is!

 

üdv,

Rebeka

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Rebeka!

Még mindig tapasztalod ezt a hibát? ^Zsani

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most