nylacika

Samsung Tab S7 Plus előrendelés

Kérdés

Üdv! Érdeklődnék, hogy más is járt-e hasonlóképp, hogy a mai napra meghirdetett rendeléséről semmi hír, majd az ügyfélszolgálat közölte, hogy beragadt a rendelés, manuálisan próbálták meg helyrehozni, talán a héten megkapom. Állítólag a probléma az volt, hogy a rendszer szerint a termék nem volt raktáron... Mivel előrendelés volt... Úgyhogy talán a héten... 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

45 perce, Telekom szakértő írta:

Nagyon szívesen! Keress miket a jövőben is a Telekom Fórumon! ^Rita

:D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nagyon szívesen! Keress miket a jövőben is a Telekom Fórumon! ^Rita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Nagyon sajnáljuk a rendeléssel felmerült problémát! Sajnos igen előfordulhatnak nem várt meghibásodások a megrendelés közben, de természetesen igyekszünk azt mihamarabb megoldani. Bízunk benne, hogy sikerült korrigálni munkatársainknak és hamarosan a termék is megérkezik. Az okozott kellemetlenségek miatt elnézésedet kérjük és köszönjük az eddigi és további türelmedet!^Szilvia

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most