Kövi Dániel

Ingadozó internet

Kérdés

Sziasztok!

Elmondom nektek a történetet egészében:

Pár hónapja villám csapott az utcánkba közel a házhoz(nagyon közel).Elment az áram rögtön utánna,és reggel konstatáltuk hogy se a TV,se az Xbox,se a telekom box nem kapcsol be és nem kap áramot(túlfeszültség). Kicserélték a modemet,és azóta kb 10-30perces idősávban elmegy a net néha,de csak pár percre,ha lecsatlakozom,visszacsatlakozom,akkor újra van internet. De mondjuk egy youtube videó lejátszása alatt elszokott menni 3x-4x. Kijött a kedves szerelő,és mondta,hogy valami nem volt beállítva,és az lesz a probléma. Ezt beállította,de azóta sem javult meg. Nagyon idegesítő,de jelerősség az rendben van,zöld pöttyök a modemen rendben vannak. Valaki tudná hogy merre induljak el? Csak mert az utóbbi hónapokban vagy 4-6x tettem hibabejelentést,és zavar,hogy nemtudják megoldani ezt a problémámat. Előre is köszönöm a válaszokat!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 2020. 09. 12. at 20:58, Kövi Dániel írta:

Sziasztok!

Elmondom nektek a történetet egészében:

Pár hónapja villám csapott az utcánkba közel a házhoz(nagyon közel).Elment az áram rögtön utánna,és reggel konstatáltuk hogy se a TV,se az Xbox,se a telekom box nem kapcsol be és nem kap áramot(túlfeszültség). Kicserélték a modemet,és azóta kb 10-30perces idősávban elmegy a net néha,de csak pár percre,ha lecsatlakozom,visszacsatlakozom,akkor újra van internet. De mondjuk egy youtube videó lejátszása alatt elszokott menni 3x-4x. Kijött a kedves szerelő,és mondta,hogy valami nem volt beállítva,és az lesz a probléma. Ezt beállította,de azóta sem javult meg. Nagyon idegesítő,de jelerősség az rendben van,zöld pöttyök a modemen rendben vannak. Valaki tudná hogy merre induljak el? Csak mert az utóbbi hónapokban vagy 4-6x tettem hibabejelentést,és zavar,hogy nemtudják megoldani ezt a problémámat. Előre is köszönöm a válaszokat!

Szia Dániel!

Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz a szolgáltatás működésében. Modem áramtalanítást javaslunk. Amennyiben nem oldja meg a problémát, akkor hibabejelentést tudunk rögzíteni. Ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küld el az MT ügyfél-azonosítód, az elérhetőségi mobilszámod, milyen LED-ek világítanak a modemen mikor megszakad az internet és néhány pontos időpontot, amikor a szakadozást tapasztaltad. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most