László78 Posztolva ekkor: 2020. szeptember 15. Megosztás Posztolva ekkor: 2020. szeptember 15. Sziasztok! Az új Telekom tvgo-t hssználom számítógépen keresztül és napi szinten a következő hibaüzenetet kapom "A tartalom lejátszása böngészőben nem lehetséges Hibaszám 4-44-221" Tudna vslaki segíteni! Köszönettel AL Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2020. szeptember 16. Telekom Megosztás Posztolva: 2020. szeptember 16. 17 órája, László78 írta: Sziasztok! Az új Telekom tvgo-t hssználom számítógépen keresztül és napi szinten a következő hibaüzenetet kapom "A tartalom lejátszása böngészőben nem lehetséges Hibaszám 4-44-221" Tudna vslaki segíteni! Köszönettel AL Szia! Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz az új Telekom TVGO szolgáltatás működésében. Javasoljuk, hogy törölj böngésző előzményeket, frissítsd azt vagy egy másik böngészőből próbáld meg elindítani a lejátszást. Abban az esetben, ha továbbra is a korábbi hibaüzenet jelenik meg, kérjük, hogy ezen a felületen jelezd azt, hogy illetékes csoportunk mielőbb segíteni tudjon. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joco123 Posztolva: 2020. szeptember 27. Megosztás Posztolva: 2020. szeptember 27. Tisztelt Szolgáltató! Az egyik válaszuk az volt hogy törölni kell az előzményeket de minek törölni mikor mindent tudok nézni rajta csak a spiler1 premier lige meccseit nem ? Sport1 jó, M4 jó, Film+ jó akkor hol a hiba????? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2020. szeptember 29. Telekom Megosztás Posztolva: 2020. szeptember 29. Szia Joco 123! Az általad említett problémát az is okozhatja, ha az adott műsornak nincsen online közvetítési joga. Ilyenkor fordul elő az, hogy a csatorna megjelenik a TVGO-n, de bizonyos műsorok nem játszhatóak le, mert a műsorszolgáltató nem tudta beszerezni az ehhez szükséges jogokat. ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
László78
Sziasztok!
Az új Telekom tvgo-t hssználom számítógépen keresztül és napi szinten a következő hibaüzenetet kapom
"A tartalom lejátszása böngészőben nem lehetséges
Hibaszám 4-44-221"
Tudna vslaki segíteni!
Köszönettel
AL
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.