Csillus

telekom tv go hiba

Kérdés

Letoltottem az új szolgáltatást mivel muszáj volt. Sajnos az eddig napi szinten használt tv go helyett egy számomra egyenlőre használhatatlan szolgáltatást kaptam. 
Sajnos sem gépen sem telefonon nem működik.
Telefon hibauzenete:4-44-100
Szamitogep hibauzenete:4-44-113
 
Kerem segítségüket a hiba javitasahoz!
 
Szerettem és sűrűn használtam eddig, és ezután is szeretném használni!
 
Előre is köszönöm a segítséget!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Sajnos ugyanez a tapasztalatom: édesanyám 88 évesen óriási Barca Fan lett, de az Otthonban, ahol lakik nincs Spíler2. Így minden Barca meccset a TVGO-n nézi, ami eddig jól működött, mélg az új TVGO-val is. Ma viszont sajnos végig ez az üzenet jött a képernyőre és nem tudta nézni a meccset. Az Olajág Otthonok zuglói otthonában lakik: 1148. Budapest, Vezér út 151. Mivel magyarázható a mai probléma, nálam a 9. kerületben csont nélkül ment :) Mit lehet ilyenkor tenni, hogy a TV-t rendesen lehesen nézni?

Üdvözlettel:
Sillye Gábor

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos folyamatosan a 4-44-113 hibaüzenetet látom. Nem csak ma, hanem minden nap szembesülök vele. Aztán kicsit tudom nézni, utána megint hibaüzenet hegyek. :(

Kérem segítsenek, hogy tudom visszaállítani a régi TVGO-t, mert ez az új sajnos teljesen használhatatlan, nem ér semmit!!!

Mióta át kellett állni erre a verzióra, azóta egyetlen egy tv műsort sem tudok végignézni hibák nélkül.

Kérem vissza, az előző hibátlan verziót!

Köszönöm!


 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
12 órája, Csillus írta:
Letoltottem az új szolgáltatást mivel muszáj volt. Sajnos az eddig napi szinten használt tv go helyett egy számomra egyenlőre használhatatlan szolgáltatást kaptam. 
Sajnos sem gépen sem telefonon nem működik.
Telefon hibauzenete:4-44-100
Szamitogep hibauzenete:4-44-113
 
Kerem segítségüket a hiba javitasahoz!
 
Szerettem és sűrűn használtam eddig, és ezután is szeretném használni!
 
Előre is köszönöm a segítséget!

Szia Csillus! A tegnapi napon volt egy központi hiba a szolgáltatásunkkal kapcsolatban, amit azóta javítottunk. Amennyiben sikeres volt az átregisztrálásod, mostantól ismét működnie kellene. Kérjük, hogy ellenőrizd le. Köszönjük. ^Noel

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most