Kovács Georgina Posztolva ekkor: 2020. október 6. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2020. október 6. (szerkesztve) Kaptam 50 perc dominó bónusz amit nem tudok használni és az egyenlegemből von le miért? Szerkesztve ekkor: 2020. október 6. Szerkesztő: Kovács Georgina Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2020. október 6. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2020. október 6. Szia Georgina! Javasoljuk telefonodon a repülőgép üzemmód be és kikapcsolását, vagy a készülék újraindítását, hogy a SIM-kártya is kapjon egy frissítést! A kapott bónusz percek hálózaton belül, belföldön használhatóak fel. Lehetséges az is, hogy olyan számhordozott hívószámot hívsz, ami már nem társaságunknál van, így az hálózaton kívüli hívásnak minősül. A hívni kívánt szám hovatartozásáról legegyszerűbben a *126*hívószám# (körzetszámmal együtt kell megadni, pl. 301212121), és a „hívás” gomb megnyomásával tudakozódhatsz vagy a 1748-as zöld számon, melyről itt olvashatsz. Probléma esetén vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon keresztül vagy chaten. ^Petra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 teherwagon Posztolva: 2020. október 6. Jelentés Megosztás Posztolva: 2020. október 6. Hello @Kovács Georgina, feltételezem, nem hálózaton belül hívsz (a bónusz csak arra érvényes). ha nem ez van, akkor mégis valami hiba, a Telekom szakértőnk vagy Té chatjén a Té segít Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Kovács Georgina
Kaptam 50 perc dominó bónusz amit nem tudok használni és az egyenlegemből von le miért?
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kovács Georgina
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.