Kovács Georgina

Bónusz

Kérdés

Kaptam 50 perc dominó bónusz amit nem tudok használni és az egyenlegemből von le miért?

 

Screenshot_2020-10-06-07-53-48.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kovács Georgina

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Hello @Kovács Georgina, feltételezem, nem hálózaton belül hívsz (a bónusz csak arra érvényes). ha nem ez van, akkor mégis valami hiba, a Telekom szakértőnk vagy Té chatjén a Té segít

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Georgina! Javasoljuk telefonodon a repülőgép üzemmód be és kikapcsolását, vagy a készülék újraindítását, hogy a SIM-kártya is kapjon egy frissítést! A kapott bónusz percek hálózaton belül, belföldön használhatóak fel. Lehetséges az is, hogy olyan számhordozott hívószámot hívsz, ami már nem társaságunknál van, így az hálózaton kívüli hívásnak minősül. A hívni kívánt szám hovatartozásáról legegyszerűbben a *126*hívószám# (körzetszámmal együtt kell megadni, pl. 301212121), és a „hívás” gomb megnyomásával tudakozódhatsz vagy a 1748-as zöld számon, melyről itt olvashatsz. Probléma esetén vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon keresztül vagy chaten. ^Petra

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most