Lacy1

telekom tvgo hiba Telekom TVGo hiba

Kérdés

Egy kérdéssel fordulok a Telekom TV GO kapcsán. új szerződéskötőként TV előfizetéssel rendelkezem, de nem sikerült bejelentkeznem. Ha hozzáadom az otthoni szolgáltatást MT azonosítóval és a telefonos kódot kérem hibakódot jelez, ha pedig e-mailben kérem akkor sikeresen lefut de semmi nem történik, vissza tér hogy adjam hozzá újra.

Köszönettel: Laci

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 2020. 12. 01. at 19:43, Lacy1 írta:

Egy kérdéssel fordulok a Telekom TV GO kapcsán. új szerződéskötőként TV előfizetéssel rendelkezem, de nem sikerült bejelentkeznem. Ha hozzáadom az otthoni szolgáltatást MT azonosítóval és a telefonos kódot kérem hibakódot jelez, ha pedig e-mailben kérem akkor sikeresen lefut de semmi nem történik, vissza tér hogy adjam hozzá újra.

Köszönettel: Laci

Szia! Kérjük keress minket m.me/TelekomHU oldalunkon a hiba részleteivel és segítségedre leszünk. Köszönjük! ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most