Gabber

Virtuális asszisztens - vanda - gondok

Kérdés

Ma volt "szerencsém" először telefonos ügyfélszolgálaton virtuál Vandával kommunikálni. Vannak problémák. A legkisebb gond, de gond, hogy túlságosan robot hangja van. Sajnos nem érti amit mondok, többször IGEN-t mondtam, nem értette. Kérte nyomjak akkor 1-es gombot az igenhez, nyomtam, ezt sem értette. Itt szálltam ki a vonalból.

Nem tudom ki hogy van vele, de én nem szeretnék gépekkel beszélgetni. Vagy kapcsolnak valakit és beszélünk, vagy legyen csak nyomógombos a kommunikáció.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia Gabber! Ügyfélszolgálatunk hívásakor Vanda segítségével a hívásod azonnal a megfelelő kompetenciával rendelkező kollégához juthat. Alap esetben, ha Vanda nem értené meg a kérésedet, automatikusan átkapcsol a főmenübe, ami után kollégánk jelentkezik. Sajnáljuk, hogy Te nem ezt tapasztaltad, előfordulhat, hogy csak átmeneti hiba állt fenn. Igyekszünk több csatornán jelen lenni, ha bármilyen kérdésed adódik ide is leírhatod, de kereshetsz minket chaten illetve a Facebook felületünkön is. ^Gabriella

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most