Nikolett97 Posztolva ekkor: 2021. január 4. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. január 4. Üdvözlöm! Napok óta nem jó a telekom tvgo,folyamatosan leáll, befagy akadozik. Jó lenne ha minél hamarabb megoldanák a problémát! Most pedig nézni sem bírok semmit, mert ezt írja ki, hiába vagyok egy eszközön be jelentkezve Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. január 5. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. január 5. Szia! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük próbáld meg a következőket: A beállítások/eszközbeállítások menüben láthatod, hogy milyen eszközeid vannak bejelentkezve. Itt egyenként is törölheted őket, vagy a lap alján van olyan lehetőség, hogy "kijelentkezés az összes többi eszközön". Ha a törlés után se működik kérjük, keress minket privát üzenetben és rögzítjük bejelentésedet. ^Zoli Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 MM2020 Posztolva: 2021. január 5. Megosztás Posztolva: 2021. január 5. Pontosan ugyanez nálam is. Úgy látszik, nem egyedi a probléma. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Nikolett97
Üdvözlöm!
Napok óta nem jó a telekom tvgo,folyamatosan leáll, befagy akadozik. Jó lenne ha minél hamarabb megoldanák a problémát!
Most pedig nézni sem bírok semmit, mert ezt írja ki, hiába vagyok egy eszközön be jelentkezve
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.