Posztolva ekkor: January 4, 2021 Üdvözlöm! Napok óta nem jó a telekom tvgo,folyamatosan leáll, befagy akadozik. Jó lenne ha minél hamarabb megoldanák a problémát! Most pedig nézni sem bírok semmit, mert ezt írja ki, hiába vagyok egy eszközön be jelentkezve Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: January 5, 2021 Pontosan ugyanez nálam is. Úgy látszik, nem egyedi a probléma. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: January 5, 2021 Szia! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük próbáld meg a következőket: A beállítások/eszközbeállítások menüben láthatod, hogy milyen eszközeid vannak bejelentkezve. Itt egyenként is törölheted őket, vagy a lap alján van olyan lehetőség, hogy "kijelentkezés az összes többi eszközön". Ha a törlés után se működik kérjük, keress minket privát üzenetben és rögzítjük bejelentésedet. ^Zoli Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Üdvözlöm!
Napok óta nem jó a telekom tvgo,folyamatosan leáll, befagy akadozik. Jó lenne ha minél hamarabb megoldanák a problémát!
Most pedig nézni sem bírok semmit, mert ezt írja ki, hiába vagyok egy eszközön be jelentkezve
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon