Zolem

Érdeklődés

Kérdés

Üdv! Érdeklődnék, hogy az ügyfélszolgálat/bolt-ban leadott készülékem nyomkövetésére van e lehetőségem?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Nagyon szívesen!

Köszönjük szépen! Számodra is további szép napot kívánunk! ^Rita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Semmi gond. Azért kérdeztem,hogy hátha.... további szép napot!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Online felület, sajnos nincs kialakítva hozzá. Ez a külön dedikált szám ilyen esetekre.

Ezzel kapcsolatban honlapunkon ide kattintva találod a leírást is. Megértésedet köszönjük! ^Rita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mert ugye nem szeretném hívásokkal rabolni az ügyfélszolgálat és magam idejét. ✌️

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi, de nem erre gondoltam. Online info, vagy email értesítő az állapotokról, hogy hol tart a folyamat. Elküldtük, átvették, visszaküldték, átvehető státuszok.

De azért még egyszer köszönöm.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Az üzleteinkben, javításra leadott készülékkel kapcsolatosan a +36 1 265 9479 hívószámon kérhetsz információt. A megadott telefonszámon kollégáink, munkanapokon 09:00 – 18:00 között állnak rendelkezésedre. ^Rita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most