Posztolva ekkor: January 5, 2021 Üdv! Érdeklődnék, hogy az ügyfélszolgálat/bolt-ban leadott készülékem nyomkövetésére van e lehetőségem? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: January 6, 2021 Nagyon szívesen! Köszönjük szépen! Számodra is további szép napot kívánunk! ^Rita Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: January 6, 2021 Semmi gond. Azért kérdeztem,hogy hátha.... további szép napot! Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: January 6, 2021 Szia! Online felület, sajnos nincs kialakítva hozzá. Ez a külön dedikált szám ilyen esetekre. Ezzel kapcsolatban honlapunkon ide kattintva találod a leírást is. Megértésedet köszönjük! ^Rita Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: January 6, 2021 Mert ugye nem szeretném hívásokkal rabolni az ügyfélszolgálat és magam idejét. ✌️ Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: January 6, 2021 Köszi, de nem erre gondoltam. Online info, vagy email értesítő az állapotokról, hogy hol tart a folyamat. Elküldtük, átvették, visszaküldték, átvehető státuszok. De azért még egyszer köszönöm. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: January 6, 2021 Szia! Az üzleteinkben, javításra leadott készülékkel kapcsolatosan a +36 1 265 9479 hívószámon kérhetsz információt. A megadott telefonszámon kollégáink, munkanapokon 09:00 – 18:00 között állnak rendelkezésedre. ^Rita Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Üdv! Érdeklődnék, hogy az ügyfélszolgálat/bolt-ban leadott készülékem nyomkövetésére van e lehetőségem?
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon