Telekomnál van már több éve otthoni internet, tv és mobil szolgáltatásaim . Magenta 1 előfizető vagyok.
Soha nem volt még számlatartozásom sem a Telekomnál sem a többi cégnél.
Mai napon akartam a vezetékes telefonomat Hoppá Plusz csomagra átváltani . A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondta az ügyintéző,hogy nem felelek meg az üzleti feltételnek.
Az otthoni és mobil előfizetésemen is lejárt a hűségem.
Készüléket sem vehetek részletre és új szolgáltatást sem rendelhetek . Az okát nem tudják .
Szerintetek miért lehet ez ? Egy kicsit bosszant a dolog...
Kérdés
John00
Sziasztok !
Telekomnál van már több éve otthoni internet, tv és mobil szolgáltatásaim . Magenta 1 előfizető vagyok.
Soha nem volt még számlatartozásom sem a Telekomnál sem a többi cégnél.
Mai napon akartam a vezetékes telefonomat Hoppá Plusz csomagra átváltani . A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondta az ügyintéző,hogy nem felelek meg az üzleti feltételnek.
Az otthoni és mobil előfizetésemen is lejárt a hűségem.
Készüléket sem vehetek részletre és új szolgáltatást sem rendelhetek . Az okát nem tudják .
Szerintetek miért lehet ez ? Egy kicsit bosszant a dolog...
Nem tudom miért csinálja ezt velem a cég...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.