Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Fizetőképesség vizsgálata


John00

Kérdés

Sziasztok !

Telekomnál van már több éve otthoni internet, tv és mobil szolgáltatásaim . Magenta 1 előfizető vagyok. 
Soha nem volt még számlatartozásom sem a Telekomnál sem a többi cégnél. 
Mai napon akartam a vezetékes telefonomat Hoppá Plusz csomagra átváltani . A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondta az ügyintéző,hogy nem felelek meg az üzleti feltételnek. 
Az otthoni és mobil előfizetésemen is lejárt a hűségem. 
Készüléket sem vehetek részletre és új szolgáltatást sem rendelhetek . Az okát nem tudják .

Szerintetek miért lehet ez ? Egy kicsit bosszant a dolog...

Nem tudom miért csinálja ezt velem a cég... 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Szia

 

A Hoppá plusz díjcsomagnál alul az apró betűs részben azt írják, hogy

 a Magyar Telekom meghatározott szolgáltatási területein vehető igénybe.

Lehetséges, hogy ez lesz a probléma.

A kérdésed második felét én sajnos nem tudom megválaszolni, de ha helyileg az üzletben nem tudnak kielégítő választ adni, javaslom a 1414-es számon elérhető ügyfélszolgálatot.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...