Ugrás a tartalomhoz
  • 0

freekirae

Kérdés

T. Ügyfélszolgálat!  Bp. X Salamon utca 8 alatt lakom. Előfizetésem van IPTV-telefon-internetre. Második napja látom, hogy best tel feliratú munkások dolgoznak. Ma elment minden előfizetett szolgáltatásunk. Reklamáltam a munkásoknál, azt válaszolták forduljak a telekomhoz. Ők gerincvezeték cserét végeznek. Levágták a csatlakozásunkat.

Kérdem a nagy Tekekomtól: nem kellett volna értesítést küldeni, hogy nem lesz se telefon se internet. Mi a helyzet a home officban dolgozókkal?! Felháborító! Mi több kötelességük lett volna értesít~seket küldeni! A viz/gáz/áramszolgáltattás szünetelésről minden szolgáltató küld. Ja, hogy a Telekom lesajnálja az ügyfeleit? Hát igen! Ez a valóság!!! De jó, hogy együttéreznek a homeofficban kényszerűen dolgozókkal. Hát ennyit a Telekomról. 

Király 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia! Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Az előre tervezett karbantartásokról Ügyfeleink az alábbi oldalon tájékozódhatnak. Sajnos ettől függetlenül előfordulhatnak nem várt hibák, de mindenkor arra törekszünk, hogy ezeket a legrövidebb időn belül elhárítsuk. A X, kerületben is már elkezdték műszaki munkatársaink a javítást, kis türelmedet kérjük ennek megtörténtéig. Köszönjük szépen! ^Kitti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...