Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hűségidő, készülékvásárlás


Szoki

Kérdés

A Westel 900-nál vettem a mostani telefonszámomat és azóta is folyamatos előfizető vagyok!
Kb. 18 éve vettem egy társkártyát majd pár évvel később még egyet. Utóbbit pár éve visszamondtam, mert nem kellett a továbbiakban.
A saját "Westeles" számom időközben üzleti előfizetés lett.
A "18 éves" előfizetéshez szerettem volna 2 év hűséggel egy telefont venni. A második rendelés elutasításra illetve a második telefonos ügyfélszolgálati érdeklődés után kiderült, hogy a korábban felfüggesztett kártya miatt sem készüléket nem vehetek sem hűséget nem írhatok alá! Mi van?????????????
Azt mondták, hogy csak akkor lehetséges ha újra aktív lesz az a kártya. Saját akaratomból függesztettem fel nem pedig díjnemfizetés miatt!
Most mondjam fel emiatt a még élő szerződésemet is, hogy megszabaduljak ettől röhejes "büntetéstől"?
Vicc az egész!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom
17 órája, Szoki írta:

A Westel 900-nál vettem a mostani telefonszámomat és azóta is folyamatos előfizető vagyok!
Kb. 18 éve vettem egy társkártyát majd pár évvel később még egyet. Utóbbit pár éve visszamondtam, mert nem kellett a továbbiakban.
A saját "Westeles" számom időközben üzleti előfizetés lett.
A "18 éves" előfizetéshez szerettem volna 2 év hűséggel egy telefont venni. A második rendelés elutasításra illetve a második telefonos ügyfélszolgálati érdeklődés után kiderült, hogy a korábban felfüggesztett kártya miatt sem készüléket nem vehetek sem hűséget nem írhatok alá! Mi van?????????????
Azt mondták, hogy csak akkor lehetséges ha újra aktív lesz az a kártya. Saját akaratomból függesztettem fel nem pedig díjnemfizetés miatt!
Most mondjam fel emiatt a még élő szerződésemet is, hogy megszabaduljak ettől röhejes "büntetéstől"?
Vicc az egész!

Szia Szoki! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk a szóban forgó telefonszámot és a rendelési azonosítót, hogy utána nézhessünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Timi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azóta a probléma megoldódott. Személyesen vásárolhattam. Vettem is egy telefont plusz egy Domino előfizetést is.
Utóbbit a 10. napon nem tudni miért de véglegesen kikapcsolták!  :-)
RÖHEJ!!!

Természetesen hivatalosan írtam levelet mert az általános ügyfélszolgálatok erre a kérdésre már nem tudnak értelmes választ adni csak magyarázkodni és hasra ütés szerű indokokat mondani.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...