Nizsaszór Nibor Posztolva ekkor: 2021. március 5. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2021. március 5. Kedves Telekom! Március 8-tól lesznek szolgáltatás bekötések? Rendelésem van folyamatban. Kösz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. március 5. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2021. március 5. 2 órája, Nizsaszór Nibor írta: Kedves Telekom! Március 8-tól lesznek szolgáltatás bekötések? Rendelésem van folyamatban. Kösz. Szia! Köszönjük megkeresésedet. A napokban bejelentett korlátozások nem befolyásolják a szolgáltatásaink létesítéseit. A szerelő munkatársaink a legnagyobb körültekintéssel és védekezésben el tudják végezni a bekötést (kézfertőtlenítés, maszk, lábzsák). ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nizsaszór Nibor Posztolva: 2021. március 6. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2021. március 6. 15 órája, Telekom szakértő írta: Szia! Köszönjük megkeresésedet. A napokban bejelentett korlátozások nem befolyásolják a szolgáltatásaink létesítéseit. A szerelő munkatársaink a legnagyobb körültekintéssel és védekezésben el tudják végezni a bekötést (kézfertőtlenítés, maszk, lábzsák). ^Noel Köszönöm szépen a választ! Nem is a fertőzéstől tartottam, mert biztos vagyok benne, hogy a szerelők betartják a szabályokat, és jómagam is nagyon fegyelmezett és szabálykövető vagyok, csak abban nem voltam biztos, hogy az új kormányrendelet miatt folynak-e bekötések. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Krisztina0728 Posztolva: 2021. március 24. Jelentés Megosztás Posztolva: 2021. március 24. Tisztelt Telekom, a megadott időpontban egyszer próbáltam elindítani telekom üzletben az átkötést költözés miatt, azt mondták a vírus helyzet miatt nem vehetnek fel igényt. Nyomban hívtam a 1414 et. Sajnos mai napig nem történik semmi, már lassan 3 hete.kb 4* indítottam az igényt központon keresztül de valami miatt mindig törlik, amiről tájékoztatást sem kapok sem emilben sem telefonon. Mai napon ismét elindítottam az átkötési igényt. De még a rendszerben sem látom az átkötési igényről a dokumentumot Kérem a segítségüket, kihez tudok fordulni. Több mint 10 éve ügyfelük vagyok, de kezdem azt érezni, hogy cserben hagytak ebben a nehéz időszakban amikor még 2 iskoláskorú gyermekkel is kellene digitálisan tanulni. Köszönöm a segítséget, ha kapok végre. Üdvözlettel Krisztina Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Krisztina0728 Posztolva: 2021. március 24. Jelentés Megosztás Posztolva: 2021. március 24. Ekkor: 2021. 03. 06. at 10:26, Nizsaszór Nibor írta: Köszönöm szépen a választ! Nem is a fertőzéstől tartottam, mert biztos vagyok benne, hogy a szerelők betartják a szabályokat, és jómagam is nagyon fegyelmezett és szabálykövető vagyok, csak abban nem voltam biztos, hogy az új kormányrendelet miatt folynak-e bekötések. Szia, nálad bekötötték a szolgáltatást? Köszi a választ Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Nizsaszór Nibor
Kedves Telekom!
Március 8-tól lesznek szolgáltatás bekötések? Rendelésem van folyamatban. Kösz.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.