szkuub

Csomagváltás után rosszabb internet?

Kérdés

Sziasztok!

Kb. másfél hete váltottam át 1000mb/s netre 300mb/s volt az előző. Az tökéletesen működött, speedtest mindig kihozta a maximum sebességet szépen. Sosem voltak kimaradozások, lagspike-ok.Viszont mióta az 1000es internet van azóta naponta elmegy a net, kimaradozik, ma például dolgozni sem tudtam, mert reggel 8-tól délután 3-ig nem volt internet. Ha van is a mérések nagyon rosszak (Ezt mellékem is majd képben) hívogattam az ügyfél szolgálatot, persze mindig máshoz kapcsoltak. Szokásos válaszok, hogy húzzam ki-dugjam be, eddig jutott szinte mindenki. Náluk azt mutatja hogy működik az internetem. Valóban ha nézem a modem hálózati beállításokat nekem is azt mutatja, hogy stimmel. TV is tökéletesen működik. Eközben se kábelen, se wifin nem működik az internet. Se PC-n, sem okostelefonon. Modem típus: Sagemcom F@st 3890V3

Modem cserénél is csinálgatott valamit itt a szerelő, felmászott az utcán is az oszlopra és működött egy pár óráig. Utána megint elromlott, jött egy másik szerelő, az kicserélgette a kábeleken a csatlakozókat a házban. Az oszlopon csinált valamit ő is, ezután jó volt a nap 4 napig. Utána jött a mai nap, hogy több órán keresztül nem volt internet, pedig mindent működő képesnek mutat.

A házba koax kábel jön és nem optikai. Lehetséges, hogy nem bírja el és ezért történik ez? Azt is ajánlották, hogy behúzzák az optikai kábelt a házba, csak félek tőle, hogy ugyan ilyen maradna. Szerintetek megoldaná a helyzetet, vagy inkább váltsak vissza a biztonságos 300as internetre? 

rémes feltöltlés.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

Szia! Leírtam üzenetben az MT azonosítót!  

Érdekességképpen linkelek egy új képet is, lehet látni, hogy mikor elvileg van net, akkor sincs mert nem jön be semmi hála az upload speednek :D

 

jónet2.png

jónet3.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szkuub

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @szkuub,

Sajnáljuk, hogy a mai napon is ilyen hosszú időn át hibát tapasztaltál.
Segítségedre szeretnénk lenni.
Kérjük, privát üzenetben küldd el 9db számból álló MT azonosítódat. Ellenőrizzük a rögzített hibákat, szolgáltatásokat.
Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most