lafrank Posztolva ekkor: 2021. május 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. május 6. Galaxy S7 készülékemen az adatkapcsolat és hanghívás nem működik egyszerre. A hanghívás megszakítja az adatkapcsoltot. Kérdésem, hogy ez a mobil rendszer jellemzője, a készülék limitációja vagy valami beállítás kérdése ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. május 7. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. május 7. Szia! Hang és adatkapcsolat együttes működéséhez VoLTE szolgáltatás megléte szükséges az előfizetésen, 4G képes SIM-kártya, illetve a készülék beállításaiban is engedélyezni szükséges. Készülékeden a Hívás beállítások menüpont alatt ellenőrizheted, hogy aktív-e a funkció. Ha itt aktív, ám mégis megszakad az internt kapcsolat hanghívás során, kérjük, a Telekom chaten vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk. ^Levente Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Tamas586 Posztolva: 2021. május 7. Megosztás Posztolva: 2021. május 7. (szerkesztve) A 16 éve bevezetett 3G mobiltelefon rendszer egyik nagy újdonsága volt hogy tudott egyszerre hang és adathívást is. Nálad inkább az a baj hogy a Domonósokat bünteti a T és nem biztosít számukra VoLTE-t, így visszadobb régebbi technológiára és ahol nincs 3G (2100MHz) ellátottság ott 2G-n (900MHz) találod magad múlt évezredbeli színvonalon.. Szerkesztve ekkor: 2021. május 7. Szerkesztő: Tamas586 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
lafrank
Galaxy S7 készülékemen az adatkapcsolat és hanghívás nem működik egyszerre. A hanghívás megszakítja az adatkapcsoltot.
Kérdésem, hogy ez a mobil rendszer jellemzője, a készülék limitációja vagy valami beállítás kérdése ?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.