Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Otthoni szolgáltatás létesítése


szaboknak

Kérdés

Érdeklődnék, hogy otthoni internet és tv bekötés jelenleg működik? mert mikor meg rendeltem a jelenlegi címemen a módosításokat és a másik lakáson az új létesítést az ügyintéző mindent le ellenőrzött és elindította a folyamatot és azt ígérte, hogy rövid időn belül hív, hogy mikor lesz a létesítés de azóta semmi. Kétszer hívtam az ügyfél-szolgálatot de semmi eredménye nem volt mert az egyik ügyintéző azt mondta, hogy rendszer gondok vannak és nem látja a rendeléseket, majd a másik ügyintőtő azzal  szabadult meg tőlem, hogy akivel el kezdtem az ügyet intézni majd az fog értesíteni a fejleményekről. A dokumentumaim között ott az igény valójában és vanda is be mondja, hogy van folyamatban lévő ügyem, de hát miért nem lehet mint régen normális kommunikáció az ügyfelekkel. Mind a két lakásban ki van építve a hálózat, az egyikben van is szolgáltatás  csak adminisztrációs munka volna viszont a megvásárolt lakásba nem tudunk beköltözni mert otthonról dolgozni  net nélkül lehetetlen.

Üdvözlettel,

Szabó Lajos

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Lajos! Szolgáltatásaink létesítése jelenleg is folyamatosan történik.  Hivatalosan maximum 30 nap áll rendelkezésünkre a szolgáltatás létesítésére. Segítségedre szeretnénk lenni. Arra kérünk, hogy privát üzenetben küldd el, ha az első egyeztetés során megkaptad 9db számból álló MT azonosítódat, vagy a kapott dokumentumokban az igény számát, vagy a feltüntetett megrendelési számot (ez általában "1-" el kezdődik. Ellenőrizzük nyilvántartásunkban. ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Odáig eljutottam, hogy végre egy olyan ügyintéző vette fel a telefont aki nem kamuzott és el mondta az igazat, hogy a telekom rendszerében van a gond és mai napig nem véglegesítették a szerződést mert az it-s kollégák nem hajlandóak elhárítani a hibát. Engem csak az háborít fel, hogy miért kell folyamatosan átverni, lerázni az ügyfelet? miért nem mondja meg az első ügyintéző az igazságot? miért csak annyit mond, hogy 30 nap a határidő? Közel 25 éve vagyok a Telekomnál több előfizetésemmel és egyszer fordulnék hozzájuk és akkor sem tudnak emberségesen kiszolgálni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...