Kérdés

Sziasztok!

Tudnátok segíteni?

Adott egy Kaon CG3000 és pár nap után a töredékére csökken a wifi (500 MB-ről pár nap alatt 10-12MB-re csökken). Újraindítás után ismét jó. Aztán pár nap múlva kezdődik elölről.

köszi előre is.

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 6/9/2021 at 9:27, Telekom szakértő írta:

Szia! Ha visszatérő jelleggel tapasztalsz hibát a WiFi kapcsolattal kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk:

- előfizető neve,

- MT-ügyfélazonosító,

- kapcsolattartó neve, telefonszáma,

- hatósági karanténban érintett vagy-e? (esetleges helyszíni kiszállás miatt fontos információ)

és továbbítjuk a bejelentést műszaki kollégáknak kivizsgálásra és hibajavításra.

Tisztelt Telekom szakértő!

A helyzet változott, ismét lecsökkent a wifi adatátviteli sebesség de most a router újraindítása se segített.
Valmivel több lett de még mindig nem az igazi. 
A router újraindítása előtt 10 Mbps volt majd ez felment 90 Mbps körülire az újraindítás után.
Vezetéken 500 Mbps feletti az érték.
25-én még Wifin is ennnyit mértem.

Rá tudnának nézni a rendszerre?

Köszi előre is.

 

Ekkor: 6/9/2021 at 9:27, Telekom szakértő írta:

Lakásodban a jobb WiFi lefedettség érdekében javasolt lehet a fontolóra venni a Telekom Okoswifi rendszerét, mely kifejezetten abban segít, hogy a ház minden sarkában stabil legyen a kapcsolat. ^Levente

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! Ha visszatérő jelleggel tapasztalsz hibát a WiFi kapcsolattal kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk:

- előfizető neve,

- MT-ügyfélazonosító,

- kapcsolattartó neve, telefonszáma,

- hatósági karanténban érintett vagy-e? (esetleges helyszíni kiszállás miatt fontos információ)

és továbbítjuk a bejelentést műszaki kollégáknak kivizsgálásra és hibajavításra.

 

 

Lakásodban a jobb WiFi lefedettség érdekében javasolt lehet a fontolóra venni a Telekom Okoswifi rendszerét, mely kifejezetten abban segít, hogy a ház minden sarkában stabil legyen a kapcsolat. ^Levente

Köszönöm azóta felvettem önökkel a kapcsolatot elvileg találtak is hibát a rendszerben. Jelentkezem majd ha esetleg észlelem még.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Szia! Ha visszatérő jelleggel tapasztalsz hibát a WiFi kapcsolattal kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk:

- előfizető neve,

- MT-ügyfélazonosító,

- kapcsolattartó neve, telefonszáma,

- hatósági karanténban érintett vagy-e? (esetleges helyszíni kiszállás miatt fontos információ)

és továbbítjuk a bejelentést műszaki kollégáknak kivizsgálásra és hibajavításra.

 

 

Lakásodban a jobb WiFi lefedettség érdekében javasolt lehet a fontolóra venni a Telekom Okoswifi rendszerét, mely kifejezetten abban segít, hogy a ház minden sarkában stabil legyen a kapcsolat. ^Levente

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Telekom szakértő
.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most