Néhány hete kezdett a Technicolor eszközünk Wifi funkciójával gond adódni, de miután egy másodlagos telefonálás egy "technikussal"- sem tudott a segítségemre lenni úgy voltam vele, hogy felvetem itt a problémámat hátha esetleg járt már valaki hasonlóan.
A bekötés óta semmi gond nem volt az említett eszközzel, de néhány hete elkezdett egy olyan problémát produkálni, hogy minden kérdés nélkül változó időközönként (nagyjából úgy fixen 2-5 nap között) megszakít minden wifi kapcsolatot (extender, telefonok, tv-ék, egyéb okos eszközök) és a router újraindításáig semmilyen eszközt nem hajlandó magára engedni.
Próbálkoztam factory resettel, band steering ki és bekapcsolásával, a titkosítás átállításával, az ipv6 kikapcsolásával, de semmi nem segített rajta.
Kétszer telefonáltam az ügyfélszolgálatnak és mind a kétszer próbáltam megértetni az adott elvileges technikussal, hogy értem én azt, hogy a wifi kényelmi funkció és értem, hogy nagyon csábító a wifi mesh csomagjuk, de legyen szíves próbáljon meg nekem segíteni és nem azt a fene wifi csomagot rámerőltetni.
Mondtam, hogy szükség esetén tudom mellékelni a router teljes naplóját akár hibajegyen keresztül, de a válasz mindig ugyanaz volt, hogy a "wifi mesh csomagunk esetleg segíthet".
Kérdés
fadhilkaber
Üdvözletem.
Néhány hete kezdett a Technicolor eszközünk Wifi funkciójával gond adódni, de miután egy másodlagos telefonálás egy "technikussal"- sem tudott a segítségemre lenni úgy voltam vele, hogy felvetem itt a problémámat hátha esetleg járt már valaki hasonlóan.
A bekötés óta semmi gond nem volt az említett eszközzel, de néhány hete elkezdett egy olyan problémát produkálni, hogy minden kérdés nélkül változó időközönként (nagyjából úgy fixen 2-5 nap között) megszakít minden wifi kapcsolatot (extender, telefonok, tv-ék, egyéb okos eszközök) és a router újraindításáig semmilyen eszközt nem hajlandó magára engedni.
Próbálkoztam factory resettel, band steering ki és bekapcsolásával, a titkosítás átállításával, az ipv6 kikapcsolásával, de semmi nem segített rajta.
Kétszer telefonáltam az ügyfélszolgálatnak és mind a kétszer próbáltam megértetni az adott elvileges technikussal, hogy értem én azt, hogy a wifi kényelmi funkció és értem, hogy nagyon csábító a wifi mesh csomagjuk, de legyen szíves próbáljon meg nekem segíteni és nem azt a fene wifi csomagot rámerőltetni.
Mondtam, hogy szükség esetén tudom mellékelni a router teljes naplóját akár hibajegyen keresztül, de a válasz mindig ugyanaz volt, hogy a "wifi mesh csomagunk esetleg segíthet".
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.