Szabó_István

MultiSIM Apple Watch-hoz rendelés során hibaüzenet

Kérdés

Helló!

Vasárnap rendeltük meg a multisim (esmiként) szolgáltatásunkat, mivel a céges flottába kerüléssel ez a szolgáltatás törlődött. Azóta próbáljuk a Watch alkalmazásban a SIM-et hozzárendelni, de a hozzádás során azóta csak a fehér alapon magenta színű, rossz karakter kódolású hibaüzenet fogad, hogy "Tehcnikai karbantartás".

Valóban ilyen hosszú karbantartás van, amiről semmilyen hivatalos helyen nem találok infót, vagy egyéb hiba lehet?
Az üzeletben az ügyintéző azt mondta, hogy a hétvégén valóban kaprbantartás van. De már kedd van...

Köszi!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Köszönöm a választ.

A telefonos ügyfélszolgálattal sikerült beszélni ahol megerősítették, hogy valóban karbantartás (hiba) van. Mást nem tehetünk, várunk.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves István!

Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz az online belépés során, kérjük, 
weblapunkon felugró chat-en vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal.

Utána járnak a tapasztalt hibának és mindent megtesznek a megoldásért! ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most