Vasárnap rendeltük meg a multisim (esmiként) szolgáltatásunkat, mivel a céges flottába kerüléssel ez a szolgáltatás törlődött. Azóta próbáljuk a Watch alkalmazásban a SIM-et hozzárendelni, de a hozzádás során azóta csak a fehér alapon magenta színű, rossz karakter kódolású hibaüzenet fogad, hogy "Tehcnikai karbantartás".
Valóban ilyen hosszú karbantartás van, amiről semmilyen hivatalos helyen nem találok infót, vagy egyéb hiba lehet?
Az üzeletben az ügyintéző azt mondta, hogy a hétvégén valóban kaprbantartás van. De már kedd van...
Kérdés
Szabó_István
Helló!
Vasárnap rendeltük meg a multisim (esmiként) szolgáltatásunkat, mivel a céges flottába kerüléssel ez a szolgáltatás törlődött. Azóta próbáljuk a Watch alkalmazásban a SIM-et hozzárendelni, de a hozzádás során azóta csak a fehér alapon magenta színű, rossz karakter kódolású hibaüzenet fogad, hogy "Tehcnikai karbantartás".
Valóban ilyen hosszú karbantartás van, amiről semmilyen hivatalos helyen nem találok infót, vagy egyéb hiba lehet?
Az üzeletben az ügyintéző azt mondta, hogy a hétvégén valóban kaprbantartás van. De már kedd van...
Köszi!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.