Baltazarka Posztolva ekkor: 2021. október 20. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. október 20. Üdv! A jelenleg megrendelt csomagom hűségideje nem jelenik meg az adatok részletezésénél. Valamint nem a megrendelt csomag kondíciók jelennek meg. Lehetne ezt javítani? Üdv F.D Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2021. október 20. Megosztás Posztolva: 2021. október 20. Üdv A chat-en egyeztess légy szíves az ügyintézővel. Lehetséges, hogy nem vonatkozik hűségidő arra a szolgáltatásra. Egyébként melyik a helyes szolgáltatás, a 2000/1000 vagy 1000/1000? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Baltazarka Posztolva: 2021. október 20. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. október 20. Épp most, uzman írta: Üdv A chat-en egyeztess légy szíves az ügyintézővel. Lehetséges, hogy nem vonatkozik hűségidő arra a szolgáltatásra. Egyébként melyik a helyes szolgáltatás, a 2000/1000 vagy 1000/1000? Szia, 2000/1000 lenne a helyes. Hol érem el a chat felületet? Üdv F.D. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2021. október 20. Megosztás Posztolva: 2021. október 20. 12 perce, Baltazarka írta: Szia, 2000/1000 lenne a helyes. Hol érem el a chat felületet? Üdv F.D. Szia A főoldalon jobb alsó sarokban van a chat alkalmazást indító ikon. Ha esetleg nem jelenne meg (pl felugró ablak blokkolás vagy a böngésző beállítása miatt), lépj be egy tetszőleges menüpontba és ott is meg fog jelenni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Baltazarka
Üdv!
A jelenleg megrendelt csomagom hűségideje nem jelenik meg az adatok részletezésénél.
Valamint nem a megrendelt csomag kondíciók jelennek meg.
Lehetne ezt javítani?
Üdv F.D
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.