Sajnos már nem tudok máshová fordulni, így kérem az Önök segítségét. Ahol lakom, sajnos nagyon gyenge a térerő, így nagyon sokszor azok az emberek, akik keresnek nem tudnak elérni. Később kapok csak értesítő sms-t, arról, hogy nem fogadott hívásom volt, miközben a telefonjaim végig be voltak kapcsolva. Két telefonom van, egy Samsung Galaxy S8 és egy Iphone 7, mind a kettőnél ugyan ez a hiba (mind a kettő Telekomos), de ha vannak nálam vendégek, akkor az ő térerőjük is vagy nagyon alacsony vagy egyáltalán nincs.
Többször hívtam az ügyfélszolgáltatot, írtam panaszt de mindig elutasítottak azzal, hogy a Telekom szerint van térerőm. Ha a Telekom szerint van térerőm, akkor ebben az esetben meg tudnák kérem válaszolni a következőket:
1) Mi alapján állítja a Telekom azt, hogy van térerőm? Tudomásom szerint van erre alkalmas mérőkocsija a Telekomnak, de ők nem jöttek ki hozzám.
2) Ha van térerőm, akkor mi az oka annak, hogy gyakran nem tudnak hívni egyik telefonomon sem? A telefon miért küld nekem olyan sms-eket, hogy nem fogadott hívásom volt xy telefonszámról amikor keresnek? A telefon miért ír sokszor a térerő helyén egy áthúzott kört? (Nyilván a kérdések irónikusak, de az is cinikus, hogy a Telekom azt válaszolja, hogy van térerőm). Egyébként a lefedettségi térkép 4G-s lefedettséget mutat ott, ahol lakom.
3) Erre az esetre javasolja a Telekom, hogy használjam a VoWifit. A VoWifi szolgáltatás tökéletesen működik a telefonjaimon máshol (központilag és a telefonom is bekapcsoltam), de sajnos itthon (ahol nincs térerőm sem) nem tudom életre kelteni. Biztos, hogy nem a router a hiba oka, mert három teljesen különböző routerrel is kipróbáltam (SIP off, telefonok kaptak mac adress alapján fix IP-t, port forwardingot beállítottam az 500-as portra, illetve megnyitottam a 4500-as portot is). Egy olyan kisvárosban lakok, ahol egy kicsi internetszolgáltató van. Valószínűleg ennek az ISP-nek blokkolva van valamelyik eszközén az a port amit a VoWifi Ipsec tunnel használ. A kérdésem, hogy mit kell kérnem az internetszolgáltatómtól, mit állítson be, hogy működjön a VoWifi?
Kérem segítsenek, mert az ügyfélszolgálat semmiféle érdemleges segítséggel nem tud szolgálni a sokadik panaszomra sem. Azok a helpdeskes kollégák akik kezelik a telefonhívásokat, nincsenek ilyen technikai részletekre felkészítve.
Kérdés
Gábor345
Kedves Szakértők!
Sajnos már nem tudok máshová fordulni, így kérem az Önök segítségét. Ahol lakom, sajnos nagyon gyenge a térerő, így nagyon sokszor azok az emberek, akik keresnek nem tudnak elérni. Később kapok csak értesítő sms-t, arról, hogy nem fogadott hívásom volt, miközben a telefonjaim végig be voltak kapcsolva. Két telefonom van, egy Samsung Galaxy S8 és egy Iphone 7, mind a kettőnél ugyan ez a hiba (mind a kettő Telekomos), de ha vannak nálam vendégek, akkor az ő térerőjük is vagy nagyon alacsony vagy egyáltalán nincs.
Többször hívtam az ügyfélszolgáltatot, írtam panaszt de mindig elutasítottak azzal, hogy a Telekom szerint van térerőm. Ha a Telekom szerint van térerőm, akkor ebben az esetben meg tudnák kérem válaszolni a következőket:
1) Mi alapján állítja a Telekom azt, hogy van térerőm? Tudomásom szerint van erre alkalmas mérőkocsija a Telekomnak, de ők nem jöttek ki hozzám.
2) Ha van térerőm, akkor mi az oka annak, hogy gyakran nem tudnak hívni egyik telefonomon sem? A telefon miért küld nekem olyan sms-eket, hogy nem fogadott hívásom volt xy telefonszámról amikor keresnek? A telefon miért ír sokszor a térerő helyén egy áthúzott kört? (Nyilván a kérdések irónikusak, de az is cinikus, hogy a Telekom azt válaszolja, hogy van térerőm). Egyébként a lefedettségi térkép 4G-s lefedettséget mutat ott, ahol lakom.
3) Erre az esetre javasolja a Telekom, hogy használjam a VoWifit. A VoWifi szolgáltatás tökéletesen működik a telefonjaimon máshol (központilag és a telefonom is bekapcsoltam), de sajnos itthon (ahol nincs térerőm sem) nem tudom életre kelteni. Biztos, hogy nem a router a hiba oka, mert három teljesen különböző routerrel is kipróbáltam (SIP off, telefonok kaptak mac adress alapján fix IP-t, port forwardingot beállítottam az 500-as portra, illetve megnyitottam a 4500-as portot is). Egy olyan kisvárosban lakok, ahol egy kicsi internetszolgáltató van. Valószínűleg ennek az ISP-nek blokkolva van valamelyik eszközén az a port amit a VoWifi Ipsec tunnel használ. A kérdésem, hogy mit kell kérnem az internetszolgáltatómtól, mit állítson be, hogy működjön a VoWifi?
Kérem segítsenek, mert az ügyfélszolgálat semmiféle érdemleges segítséggel nem tud szolgálni a sokadik panaszomra sem. Azok a helpdeskes kollégák akik kezelik a telefonhívásokat, nincsenek ilyen technikai részletekre felkészítve.
Köszönöm előre is!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.