Most vettem észre, hogy az online ügyfélszolgálatot rendesen átszabták, korábban sok mindent be lehetett állítani, most gyakorlatilag a csomagváltáson kívül másra szinte nem is használható. Konkrétan: otthoni előfizetésnél a vezetékes telefonhoz kapcsolódóan egy csomó beállítási lehetőség volt, most semmi. A vezetékes internetnél is lehetett kezelni az előfizetéshez járó email fiókokat (max. 5db), pl. jelszó megváltoztatása, új fiók igénylése, most semmit nem lehet beállítani. A Dominó előfizetésnél az egyenlegemet rosszul írja ki (a *102# kód jól működik), a mobilinternet beállítások is sokkal részletesebbek voltak, stb.
Miért kellett az online ügyfélszolgálatot ennyire lebutítani? Ez miért jó az előfizetőknek? Pont a járvány idején az lenne mindekinek az érdeke, hogy minél több dolgot lehessen online elintézni.
Kérdés
tomzee
Sziasztok!
Most vettem észre, hogy az online ügyfélszolgálatot rendesen átszabták, korábban sok mindent be lehetett állítani, most gyakorlatilag a csomagváltáson kívül másra szinte nem is használható. Konkrétan: otthoni előfizetésnél a vezetékes telefonhoz kapcsolódóan egy csomó beállítási lehetőség volt, most semmi. A vezetékes internetnél is lehetett kezelni az előfizetéshez járó email fiókokat (max. 5db), pl. jelszó megváltoztatása, új fiók igénylése, most semmit nem lehet beállítani. A Dominó előfizetésnél az egyenlegemet rosszul írja ki (a *102# kód jól működik), a mobilinternet beállítások is sokkal részletesebbek voltak, stb.
Miért kellett az online ügyfélszolgálatot ennyire lebutítani? Ez miért jó az előfizetőknek? Pont a járvány idején az lenne mindekinek az érdeke, hogy minél több dolgot lehessen online elintézni.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.